• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Cross channel excellence

handboek voor geïntegreerd kanalenmanagement voor maximale klantwaarde in marketing sales en service
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
40% korting

4,20

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Cross channel excellence
Cross channel excellence
Echt gebruikt
4,20
ISBN
9789491560026
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Adfo Groep
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina’s
324

Waar gaat het over?

Genomineerd voor de PIM marketing literatuurprijs!

Cross Channel Excellence
Handboek voor geïntegreerd omnichannel management
voor maximale klantwaarde in marketing, sales en service
Leidinggevenden in marketing, sales en service krijgen het steeds moeilijker. Hun afdelingen weigeren om samen te werken. Terwijl de markt razendsnel verandert. Door de voortschrijdende digitalisering groeit het aantal communicatie- en distributiekanalen steeds verder. En de klanten en prospects gebruiken steeds meer van die kanalen dwars door elkaar heen in hun oriëntatie, koop en gebruiksprocessen. Bovendien treden er onverwachte concurrenten toe die het 'kanalenspel' beter beheersen.
De enige oplossing is het implementeren van een geïntegreerde multichannel aanpak waarbij de strategie, structuren, processen en systemen naadloos op elkaar afgestemd zijn. En dit vormt in de meeste organisaties een enorme uitdaging.
'Cross channel excellence' beschrijft op een praktische manier hoe een multichannel aanpak op een optimale manier kan worden geïmplementeerd en gemanaged. De methode is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek, aangevuld met jarenlange ervaringen uit de harde marketing en sales praktijk.
Een 'must read' boek voor iedere directeur en leidinggevende in marketing, sales en service die een doorbraak wil realiseren naar maximale ROI.

Over de auteur:
Mike Hoogveld is associate partner bij Holland Consulting Group en ruim 15 jaar actief op het snijvlak van marketing, sales en service. Als beëdigd register marketeer is hij een veel gevraagd adviseur, met als specialisme het begeleiden van ondernemingen in hun transitie naar de omnichannel organisatie. Ook is hij gastdocent op diverse universiteiten en business schools en behoort hij in Nederland tot de meest geboekte sprekers over marketing en sales. Als promovendus doet Hoogveld daarnaast wetenschappelijk onderzoek naar succesfactoren in omnichannel management. Tevens is hij lid van de NIMA examencommissie 'Customer Insight'.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Niels Vandecasteele, Stefan Doutreluingne
Iedereen superfan
nog 1 op voorraad
23,00
Frank Wouters
De Bedrijfsnar
Tweedehands Als nieuw
22,65
nog 1 op voorraad
25,40
nog 1 op voorraad
8,00
nog 1 op voorraad
11,20
Niels Vandecasteele, Stefan Doutreluingne
Iedereen superfan
nog 1 op voorraad
23,00
Frank Wouters
De Bedrijfsnar
Tweedehands Als nieuw
22,65
nog 1 op voorraad
25,40
nog 1 op voorraad
8,00
nog 1 op voorraad
11,20

Anderen bekeken ook

Alexander Osterwalder
Business model generatie
13,70
Eric de Haan, Jean-Pierre Thomassen
Service excellence
27,75
26,25
Marc van de Perre, Ton Kuijlen
Ken uw klant
sorry, niet op voorraad