• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Service excellence

Werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het service excellence model
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789462760998
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina's
250

Waar gaat het over?

'Service excellence' is STIMA Marketing Book of the Year 2016 geworden en in de top 3 geëindigd van de PIM Marketing Literatuurprijs 2016.

Een emotionele connectie met klanten ontwikkel je door ze een uitzonderlijke
klantbeleving te bieden. Klanten steeds weer weten te boeien en aan je
organisatie binden. Het is dé onderscheidende succesfactor - zowel voor het
bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen. Noodzakelijke voorwaarde: Service Excellence. Het werken aan een excellente klantgerichtheid tot in de haarvaten van de organisatie. Dag in dag uit. Dit boek laat zien hoe je dat bereikt vanuit het management- en organisatieperspectief.

Raamwerk is het nieuwe Europese Service Excellence Model. Aan de hand van
de negen bouwstenen van dit model - luisteren naar klanten * visie, missie en
strategie * leiderschap * cultuur * klantbelevingsontwerp * HRM * processen
en structuur * klantfeedback * innovatie - krijgt u diepgaand inzicht in hoe te
bouwen aan een Service excellence organisatie.

Het boek bevat ruim 130 praktijkvoorbeelden, 9 uitgebreide praktijkcases en confronterende checklists, daarmee is het dé roadmap naar Service Excellence.

STIMA Marketing Book of the Year 2016!
De jury over Service Excellence: "Het boek heeft iets Kotleriaans : stevig model, negen invalshoeken die voortdurend interageren met elkaar, met talrijke korte en duidelijke voorbeelden en cases. Met nadenklijstjes, waarmee je direct aan de slag kunt. Met marketing in een leidende en stuwende rol, maar met veel respect voor de andere functies in het bedrijf."

Over de auteurs
Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan zijn specialisten op het terrein va service excellence. Jean-Pierre Thomassen begeleidt ambitieuze
organisaties die geen genoegen nemen met louter 'tevreden' klanten. Van zijn hand verschenen eerder boeken als Waardering door Klanten, Klanttevredenheid: de Zin en Onzin en De Customer Delight Strategie. Eric de Haan is voorzitter van Stichting Gouden Oor en initiator van de Gouden Oor Awards. Hij schreef onder meer De Tao van Service en ontwikkelde het spel ServiceGuru.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

4,95
Chris Matts
Commitment
18,40
Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
11,90
Marieke van der Laan
Positief verrast
50% korting
17,00 8,50
Raf Stevens
Raak!
Tweedehands Als nieuw
14,90
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
39,75 29,81
4,95
Chris Matts
Commitment
18,40
Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
11,90
Marieke van der Laan
Positief verrast
50% korting
17,00 8,50
Raf Stevens
Raak!
Tweedehands Als nieuw
14,90
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
39,75 29,81

Anderen bekeken ook

Rick Pastoor
Grip
12,40
Marcel van Assen
Operational excellence
34,15
Jean-Pierre Thomassen
De Customer Delight Strategie
6,95
16,00
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Jos Burgers
Eén fan per dag
Geef me een seintje