• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Service management

In vier stappen van methode naar meerwaarde
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
niet meer nieuw verkrijgbaar

16,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Service management
Service management
Beetje gebruikt
16,00
10000032182
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789492221360
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Futuro Uitgevers B.V.
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina's
140

Waar gaat het over?

Service Management heeft betrekking op de toegevoegde waarde van de dienstverlening voor de klant, maar er bestaat géén eenduidige definitie van Service Management c.q. dienstverlening. Of u dienstverlener bent of klant: voor alle betrokken partijen is het essentieel dat dezelfde SMART-definitie van dienstverlening wordt gehanteerd. In dit boek over dienstverlening bespreekt Jos Gielkens de voorwaarden voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening, optimale inrichting van de serviceorganisatie, borging van kwaliteit en het minimaliseren van 'het gat' tussen klantverwachtingen en de KPI's van de leverancier. Middels eenduidige, transparante definities en met de juiste SMART kengetallen, wordt de tevredenheid van de klant aanzienlijk verbeterd zonder ingrijpende investeringen! Aan de hand van vier eenvoudige en pragmatische processtappen wordt alle betrokken partijen duidelijk gemaakt hoe Service Management kan worden geïmplementeerd naar tevredenheid van alle betrokkenen! In tegenstelling tot de vele boeken over methoden en methodieken, frameworks en best practices, betreft het hier geen theoretisch of wetenschappelijke beschouwing, maar een empirische benadering die in de praktijk al vele jaren zijn succes heeft bewezen. De ervaring leert, dat door de eenvoud en eenduidigheid deze aanpak binnen iedere organisatie succesvol kan worden geïmplementeerd. Over de auteurJos Gielkens werkt al sinds 1984 in de automatiseringsbranche. In die tijd heeft hij professioneel nogal wat theorieën, methodieken, modellen en frameworks bestudeerd, en gaandeweg zag hij de nadelen van de verschillende benaderingen. Nu heeft hij een methode ontwikkeld die zich kenmerkt door eenvoud en eenduidigheid, maar die ook binnen alle organisaties toepasbaar is gebleken en snel tot resultaat leidt.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Anderen bekeken ook

8,90
25% korting
6,75
H. Adam
e-HRM
50% korting
6,20
Jean-Pierre Thomassen
De Customer Delight Strategie
6,95
Geef me een seintje
Geef me een seintje