Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De Customer Delight Strategie

Enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
4=3 actie

5,65

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De Customer Delight Strategie
De Customer Delight Strategie
Als nieuw
5,65
542801361
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789013110159
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina's
232

Waar gaat het over?

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.

Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren:

*het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten
*warmte en egostreling
Aan de hand van praktijkervaringen van meer dan veertig binnen- en buitenlandse organisaties en vele onderzoeken leest u hoe organisaties werken aan Customer Delight. Uit die ervaringen blijkt dat de succesvolste organisaties niet de processen, ICT en productiviteitsdoelstellingen centraal stellen bij hun bedrijfsvoering, maar de gewenste ervaring en beleving van de klant. Zij werken niet met processen, maar met klantreizen.

De Customer Delight Strategie prikkelt u om op een heel andere manier naar uw organisatie, klantgerichtheid, klanten en klanttevredenheid te kijken. Tegenwoordig zijn 'tevreden' en 'goede service' immers niet meer goed genoeg. Succesvolle organisaties streven naar een excellente klantgerichtheid. Naar Customer Delight dus!

Aanvullende informatie
Over de auteur:
Jean-Pierre Thomassen is managing consultant bij TNO Management Consultants. De Customer Delight Strategie is zijn elfde boek over klantgerelateerde onderwerpen.

Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

4=3 actie
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
4=3 actie
39,75
4=3 actie
17,55
4=3 actie
21,40
4=3 actie
21,40
Ronald Bogaerds
Street smart sales
4=3 actie
8,55
4=3 actie
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
4=3 actie
39,75
4=3 actie
17,55
4=3 actie
21,40
4=3 actie
21,40
Ronald Bogaerds
Street smart sales
4=3 actie
8,55

Anderen bekeken ook

Alexander Osterwalder
Business model generatie
4=3 actie
15,25
Philip Kotler
Marketing
4=3 actie
10,60
40% korting
4=3 actie
4,75
4=3 actie
38,65
Geef me een seintje
Jean-Pierre Thomassen
Customer delight in 5 stappen
Geef me een seintje
Geef me een seintje