• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De customer delight strategie

enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789013110159
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Boom uitgevers Amsterdam
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina’s
232

Waar gaat het over?

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie. Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren: *het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten *warmte en egostreling Aan de hand van praktijkervaringen van meer dan veertig binnen- en buitenlandse organisaties en vele onderzoeken leest u hoe organisaties werken aan Customer Delight. Uit die ervaringen blijkt dat de succesvolste organisaties niet de processen, ICT en productiviteitsdoelstellingen centraal stellen bij hun bedrijfsvoering, maar de gewenste ervaring en beleving van de klant. Zij werken niet met processen, maar met klantreizen. De Customer Delight Strategie prikkelt u om op een heel andere manier naar uw organisatie, klantgerichtheid, klanten en klanttevredenheid te kijken. Tegenwoordig zijn 'tevreden' en 'goede service' immers niet meer goed genoeg. Succesvolle organisaties streven naar een excellente klantgerichtheid. Naar Customer Delight dus! Aanvullende informatie Over de auteur: Jean-Pierre Thomassen is managing consultant bij TNO Management Consultants. De Customer Delight Strategie is zijn elfde boek over klantgerelateerde onderwerpen.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Anderen bekeken ook

Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing, de essentie
23,70
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Waarde propositie ontwerp
22,70
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Business model generatie
27,00
Jean-Pierre Thomassen
Customer delight in 5 stappen
13,55
Jean-Pierre Thomassen, Eric de Haan
Service excellence
30,95
sorry, niet op voorraad
Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing
sorry, niet op voorraad