• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Customer delight in 5 stappen

hoe je klanten verrast en ze enthousiast, gelukkig en betrokken maakt en houdt
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De Stapelweken zijn begonnen! (van 11 t/m 24 augustus)
Stapelweken
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789462760004
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Vakmedianet Management BV
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina's
100

Waar gaat het over?

Steeds meer organisaties beseffen dat het hebben van tevreden klanten nog niet voldoende is om succesvol te zijn. Immers, een tevreden klant is vaak een onverschillige klant, die gemakkelijk overstapt en de organisatie niet zal aanbevelen. Vandaar dat organisaties de lat hoger leggen, ze streven naar Customer Delight. Ze streven naar enthousiaste klanten, of op zijn oud-Nederlands begeesterde klanten, die de organisatie een 9 of zelfs een 10 geven.Dat dit streven van organisaties geen utopie maar werkelijkheid is, ook in Nederland, blijkt uit dit boek. Het beschrijft aan de hand van veel Nederlandse praktijkvoorbeelden hoe organisaties kunnen excelleren in klantgerichtheid om op deze wijze grote percentages enthousiaste klanten en een zeer hoge Net Promoter Score te realiseren. Het boek presenteert een aanpak in vijf stappen, waarin een organisatie alle bedrijfsaspecten zo vormgeeft dat haar klanten elke keer weer een verrassende klantgerichtheid ervaren. De organisatie overtreft regelmatig hun verwachtingen. Het blijkt dat dit geen trucje is, maar een aanpak die echte klantgerichtheid in de vezels en het DNA van de organisatie inbouwt.Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen concreet aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight. Of voor degenen die al op weg zijn, maar zaken nog verder willen verbeteren. In dit boek zijn vele voorbeelden uit de praktijk, methoden en excellente klantervaringen opgenomen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
Stapelweken
11,90
Lucille van der Hagen
BiSL Next
Stapelweken
16,35
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
Stapelweken
39,75 29,81
Stapelweken
4,95
Rianca Evers-den Ouden
Samensturing
Stapelweken
27,55
Stapelweken
62,90
Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
Stapelweken
11,90
Lucille van der Hagen
BiSL Next
Stapelweken
16,35
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
Stapelweken
39,75 29,81
Stapelweken
4,95
Rianca Evers-den Ouden
Samensturing
Stapelweken
27,55
Stapelweken
62,90

Anderen bekeken ook

Stapelweken
6,55
50% korting
Stapelweken
6,20
25% korting
Stapelweken
4,80
25% korting
Stapelweken
5,21
Jean-Pierre Thomassen
De Customer Delight Strategie
Geef me een seintje
Alexander Osterwalder
Business model generatie
Geef me een seintje