• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Integrated service management

Verleden, heden en toekomsst van IT-servicemanagement
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

21,70

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Integrated service management
Integrated service management
Echt gebruikt
21,70
ISBN
9789012585002
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Academic Service
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina’s
352

Waar gaat het over?

Betere IT-dienstverlening door gestructureerd IT-servicemanagement. Het mooie vakgebied IT-servicemanagement (ITSM) is nog maar dertig jaar jong en heeft al veel positieve resultaten opgeleverd. Door de jaren heen zijn nieuwe inzichten en oplossingen verschenen: Looijen, ITIL, ASL, BiSL, ISO20000 en vele andere. Alle droegen bij aan de groei van het vakgebied en aan verbeterde dienstverlening. Helaas zijn al deze ervaringen tot nu toe niet gebundeld in één gestructureerde en vooral toepasbare methode. Dit was de aanleiding voor de ontwikkeling van de ISM-methode: niet het wiel opnieuw uitvinden, maar alle voor IT-dienstverlening relevante en toepasbare kennis en ervaring onderbrengen in één praktische methode. De ISM-methode wordt inmiddels bij een groot en groeiend aantal IT-beheerafdelingen succesvol toegepast. In dit boek beschrijven de auteurs, Wim Hoving en Jan van Bon, hoe de ervaringen uit het verleden geleid hebben tot de huidige status van IT-servicemanagement en hoe de ISMmethode binnen dit domein gestructureerd is opgebouwd. Het boek beschrijft waar People, Process & Product aan moeten voldoen en hoe deze middelen samenwerken. Verder beschrijft het boek de invoeringsmethode, met veel aandacht voor borging en cultuurverandering, een uitgebreide definitielijst, en een voorbeeld van een compact procesmodel. Wim Hoving heeft ruim 20 jaar ervaring in het invoeren én toepassen van procesmatig werken. Kritisch en autodidactisch heeft hij, bottom-up, constant gewerkt aan het verbeteren van de dienstverlening door praktisch te innoveren en samenhang aan te brengen tussen alle hulpmiddelen. Jan van Bon is een internationaal erkende deskundige auteur, hoofdredacteur en spreker. Zijn brede kennis en analytisch vermogen gebruikt hij, top-down, om kritisch de erkende frameworks en standaarden te beschouwen en daaruit kennis te selecteren en toepasbaar te maken. Met dit boek willen de auteurs het IT-beheer verder professionaliseren. De structuur en compactheid maken het mogelijk de ISM-methode eenvoudig en snel in te voeren, toe te passen en te begrijpen. Ook willen de auteurs een nieuwe impuls geven aan het denken over IT-servicemanagement. Maar bovenal hopen zij dat het boek bijdraagt aan de verbetering van uw IT-dienstverlening. Daar is het tenslotte allemaal om begonnen.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

A.L. Sotemann, Paul Whitehead
Active Server Pages 3.0
Tweedehands Beetje gebruikt
64,35
Alan Simpson
Windows Xp
Tweedehands Beetje gebruikt
16,95
Tweedehands Als nieuw
9,20
Peter Doorn, Rene van Horik
Internet (basishandleiding) nooit m
Tweedehands Beetje gebruikt
7,00
Tweedehands Beetje gebruikt
10,20
A.L. Sotemann, Paul Whitehead
Active Server Pages 3.0
Tweedehands Beetje gebruikt
64,35
Alan Simpson
Windows Xp
Tweedehands Beetje gebruikt
16,95
Tweedehands Als nieuw
9,20
Peter Doorn, Rene van Horik
Internet (basishandleiding) nooit m
Tweedehands Beetje gebruikt
7,00
Tweedehands Beetje gebruikt
10,20

Anderen bekeken ook

Jan van Bon, Wim Hoving
De FSM-methode
10,15
Kees Ruigrok, Ernst Bosschers
De functioneel beheerder en BiSL
18,25
Jean-Pierre Thomassen, Eric de Haan
Service excellence
30,95
Marcel F. van Assen
Lean leiderschap
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad