Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Operational excellence

Van industrie tot dienstverlening
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie

36,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Operational excellence
Operational excellence
Als nieuw
36,30
624200645
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789462200029
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
267

Waar gaat het over?

Je hoort het bijna in alle organisaties. En dat maakt Operational Excellence (OpX) nu belangrijker dan ooit. In veel organisaties is OpX zelfs opgenomen in de strategie. Maar wat is het precies en hoe voer je het effectief in?

OpX gaat om het doelmatig én doeltreffend inrichten en managen van de operationele organisatie, die daardoor steeds weer in staat is de juiste klantwaarde tegen de laagste kosten te realiseren. Hiervoor zijn vaak technieken zoals Lean en Six Sigma geschikt, maar ook de Theory of Constraints (toc) en concepten zoals Het Nieuwe Werken (hnw) en Agility (wendbaar organiseren). Maar hoe bepaalt u nu wanneer welk concept werkt en wanneer niet? En hoe realiseert u de operationeel excellente organisatie?

Dit boek biedt de onmisbare handvatten om OpX succesvol in te voeren in alle soorten organisaties in alle sectoren. OpX gaat echter niet alleen om 'optimaliseren' of het toepassen van 'harde' verbetertechnieken; leiderschap en het realiseren van een cultuur van continu verbeteren, waarin gestreefd wordt naar perfectie, zijn even belangrijk.

Het daadwerkelijk invoeren en borgen van verbeteringen vereist immers draagvlak waarvoor meestal een gedragsverandering nodig is: ook bij het management. Dit boek is een vervolg op Operational Excellence nieuwe stijl en gaat meer in op het toepassen, implementeren en realiseren van OpX in profit- en non-profit dienstverlening. Het boek biedt onmisbare handvatten om OpX succesvol in te voeren in alle soorten organisaties, van industrie tot dienstverlening.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

4=3 actie
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
39,75
Gerben Nijmeijer
NILS
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
18,90
4=3 actie
nog 1 op voorraad
19,75
Joël Aerts
MBA in een dag
4=3 actie
15,65
4=3 actie
19,50
4=3 actie
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
39,75
Gerben Nijmeijer
NILS
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
18,90
4=3 actie
nog 1 op voorraad
19,75
Joël Aerts
MBA in een dag
4=3 actie
15,65
4=3 actie
19,50

Anderen bekeken ook

Mariëlle Roozemond
Scrum in actie
4=3 actie
11,00
4=3 actie
6,50
40% korting
4=3 actie
28,00
4=3 actie
32,75
Marcel F. van Assen
Lean leiderschap
4=3 actie
28,00
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad