• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Thema's en inzichten in klantinteractie 11 - Veranderen of vergaderen?

Nationaal benchmark en trendonderzoek klantinteractie 2016
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

16,20

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Thema's en inzichten in klantinteractie 11 -   Veranderen of vergaderen?
Thema's en inzichten in klantinteractie 11 - Veranderen of vergaderen?
Als nieuw
16,20
ISBN
9789491390104
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
St. Klantinteractie Research Centrum
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
90

Waar gaat het over?

Het rapport bevat kengetallen gebaseerd op gegevens van grote en kleine contact centers, uit allerlei sectoren en regio's. De reeks kengetallen heeft betrekking op uiteenlopende aspecten van klantinteractie, zoals performance management, financieel management, HRM, kwaliteitsmanagement e.d. Tevens komen belangrijke onderwerpen aan de orde zoals de effectiviteit van ICT-middelen, trends en uitdagingen voor de toekomst.
Lees verder

Recensies

0 recensies