• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Thema's en inzichten in klantinteractie 10 - Customer journey management

evreden en loyale klanten door optimale samenwerking in ketens en journeys
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789491390098
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
St. Klantinteractie Research Centrum
Jaar van uitgifte
2016

Waar gaat het over?

Top research in customer interaction management 10 - Customer journey management 1e druk is een boek van Ivo Heijtel uitgegeven bij St. Klantinteractie Research Centrum. ISBN 9789491390098 Top research in customer interaction management - Customer journey management is een boek van Ivo Heijtel
Lees verder

Recensies

0 recensies
nog 1 op voorraad
4,95
nog 1 op voorraad
4,95