• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Menselijke service in een digitale wereld / Thema's en inzichten in klantinteractie / 12

Nationaal benchmark en trendonderzoek klantinteractie 2017
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
nog 1 op voorraad

10,10

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Menselijke service in een digitale wereld / Thema's en inzichten in klantinteractie / 12
Menselijke service in een digitale wereld / Thema's en inzichten in klantinteractie / 12
Als nieuw
10,10
ISBN
9789491390111
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Stichting Klant Interactie Research Centrum
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
100

Waar gaat het over?

Het onderzoek is ontworpen om als referentiepunt te dienen voor aspecten die van invloed zijn op customer service en klantinteractie.Het rapport bevat kengetallen gebaseerd op gegevens van grote en kleine contact centers, uit allerlei sectoren en regio's. De reeks kengetallen heeft betrekking op uiteenlopende aspecten van klantinteractie, zoals performance management, financieel management, HRM, kwaliteitsmanagement e.d. Tevens komen belangrijke onderwerpen aan de orde zoals de effectiviteit van ICT-middelen, trends en uitdagingen voor de toekomst.
Lees verder

Recensies

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,00

Anderen bekeken ook

Hermawan Katajaya
Marketing 3.0
4=3 actie
3,90