• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B

kernstof B
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

29,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B
Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B
Als nieuw
29,50
ISBN
9789001899936
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina’s
698

Waar gaat het over?

- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning; - sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen (2019); - veel praktijkvoorbeelden en cases. Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management. In het boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de verschillende theoretische begrippen inzichtelijk gemaakt. Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B kenmerkt zich door een integrale onderwijsmethodiek en sluit naadloos aan op de meest recente NIMA-exameneisen (2019). De inhoud van deze nieuwe editie is grondig vernieuwd. Theorieën en voorbeelden zijn geactualiseerd. Onderwerpen als ‘customer journey’, businessmodellen, ‘scrum & agile’, merkstrategie en conversie-optimalisatie komen in deze editie nadrukkelijk aan de orde. Meer dan ooit geeft deze zevende druk docenten de inspiratie om aan studenten kritische vragen te stellen en opdrachten te formuleren. Bij dit boek kunnen docenten bovendien zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats. Strategische en operationele marketingplanning sluit aan bij de NIMA-B opleidingen en de hoofdfase van de opleidingen Commerciële Economie, Media-Informatie en Communicatie, Small Business & Retail Management, Technische Bedrijfskunde en aanverwante opleidingen.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
Tweedehands Als nieuw
21,40
Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
11,90
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
PiËT Susanne
De Emocode
nog 1 op voorraad
4,75
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
Tweedehands Als nieuw
21,40
Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
11,90
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
PiËT Susanne
De Emocode
nog 1 op voorraad
4,75

Anderen bekeken ook

Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Hongwei He
Principes van marketing
45,00
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
55,95
6,00
K.J. Alsem, E.J. Kostelijk
Strategische marketingplanning
4,50
K.J. Alsem, E.J. Kostelijk
Strategische Marketing Planning
5,00
K.J. Alsem, E.J. Kostelijk
Strategische marketingplanning
45,25
Roel Grit, Onbekend
Informatiemanagement
32,25
K.J. Alsem, E.J. Kostelijk
Strategische marketingplanning
sorry, niet op voorraad
K.J. Alsem, E.J. Kostelijk
Strategische marketingplanning
sorry, niet op voorraad
Willem van Putten, Annette Schenk
Sales- en accountmanagement
sorry, niet op voorraad