• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Strategische en operationele marketingplanning - Kernstof-B

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

63,70

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Strategische en operationele marketingplanning - Kernstof-B
Strategische en operationele marketingplanning - Kernstof-B
Als nieuw
63,70
ISBN
9789001078362
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2022
Aantal pagina’s
715

Waar gaat het over?

Standaardwerk op het gebied van marketingplanning; sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen; veel praktijkvoorbeelden en cases. Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is al jaren een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, -strategie en -management. In dit boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de verschillende theoretische begrippen inzichtelijk gemaakt. Het boek kenmerkt zich door een integrale onderwijsmethodiek en sluit naadloos aan op de meest recente NIMA-exameneisen. Deze achtste editie is grondig herzien, mede op basis van de opmerkingen die trainers, docenten en studenten naar voren hebben gebracht. Daarmee is de praktische bruikbaarheid van het boek vergroot. Deze editie is hierdoor weer een actueel standaardwerk, met aandacht voor strategische en operationele marketingonderwerpen, waarbij meer dan ooit online marketing, platformstrategie, trade marketingstrategie en 4C-methode aan bod komen. Daarnaast zijn tal van onderwerpen als customer journey, businessmodellen, scrum & agile, merkstrategie en conversieoptimalisatie aangescherpt. Ook is hier en daar de volgorde en inhoud van paragrafen binnen de hoofdstukken veranderd c.q. uitgebreid. Nieuw in deze editie is de afsluiting van elke paragraaf met een ‘strategische’ vraag, om discussie aan te wakkeren en begrip te testen. Doelgroep Strategische en operationele marketingplanning sluit aan bij de NIMA-B opleidingen en de hoofdfase van de opleidingen Commerciële Economie, Media-Informatie en Communicatie, Small Business & Retail Management, Technische Bedrijfskunde en aanverwante opleidingen. Studenten vinden op Hoger onderwijs online toetsen, formats en cases. Voor docenten staan hier collegesheets, powerpoints met figuren en tabellen, uitwerkingen.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Anderen bekeken ook