Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B

kernstof B
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
4=3 actie
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789001899936
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina's
698

Waar gaat het over?

- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning; - sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen (2019); - veel praktijkvoorbeelden en cases. Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management. In het boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de verschillende theoretische begrippen inzichtelijk gemaakt. Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B kenmerkt zich door een integrale onderwijsmethodiek en sluit naadloos aan op de meest recente NIMA-exameneisen (2019). De inhoud van deze nieuwe editie is grondig vernieuwd. Theorieën en voorbeelden zijn geactualiseerd. Onderwerpen als ‘customer journey’, businessmodellen, ‘scrum & agile’, merkstrategie en conversie-optimalisatie komen in deze editie nadrukkelijk aan de orde. Meer dan ooit geeft deze zevende druk docenten de inspiratie om aan studenten kritische vragen te stellen en opdrachten te formuleren. Bij dit boek kunnen docenten bovendien zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats. Strategische en operationele marketingplanning sluit aan bij de NIMA-B opleidingen en de hoofdfase van de opleidingen Commerciële Economie, Media-Informatie en Communicatie, Small Business & Retail Management, Technische Bedrijfskunde en aanverwante opleidingen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
4=3 actie
5,45
70% korting
4=3 actie
20,05
D&B Eventmarketing
LIVE!
4=3 actie
36,50
Hugo Gruijters
Sportmarketing
4=3 actie
28,85
Hugo Gruijters
Sportmarketing
4=3 actie
28,85
70% korting
4=3 actie
5,45
70% korting
4=3 actie
20,05
D&B Eventmarketing
LIVE!
4=3 actie
36,50
Hugo Gruijters
Sportmarketing
4=3 actie
28,85
Hugo Gruijters
Sportmarketing
4=3 actie
28,85

Anderen bekeken ook

4=3 actie
20,20
4=3 actie
35,30
4=3 actie
35,70
4=3 actie
21,40
4=3 actie
9,50
4=3 actie
14,30
4=3 actie
11,20
40% korting
4=3 actie
5,00
Geef me een seintje
K.J. Alsem, E.J. Kostelijk
Strategische marketingplanning
Geef me een seintje
Geef me een seintje