• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Strategisch merkenmanagement

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

12,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Strategisch merkenmanagement
Strategisch merkenmanagement
Beetje gebruikt
12,90
ISBN
9789043033084
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
448

Waar gaat het over?

Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals en wat organisaties moeten doen om ze op de goede manier te beheren. Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van branding inzichtelijk.

Onderwerpen die onder meer aan bod komen zijn:
*de merkpositionering en de identificatie van merkwaarden
*het creëren van klantgerichte en sociale merkmeerwaarde
*de rol van het merk in relatie tot mens, markt en maatschappij
*het bouwen, beheren en meten van toekomstbestendige merkmeerwaarde
*de merkarchitectuur (merkportfolio) van corporate en product- en dienstmerken
*nieuwe neurowetenschappelijke en psychologische inzichten in branding

Nieuw in de vierde editie
In deze vierde editie zijn de inzichten van Kevin Lane Keller verdiept, verbreed en geactualiseerd met relevante inzichten in modern merkenbeleid en de steeds belangrijker wordende rol van brandmanagement als leidend principe voor organisaties. Er zijn nieuwe hoofdstukken toegevoegd over het toekomstbestendig ontwikkelen van merken, nieuwe psychologische en sociologische inzichten met betrekking tot branding en consumentengedrag, en er wordt aandacht besteed aan duurzaam merkleiderschap.

MyLab | Nederlandstalig
Dit boek wordt vergezeld van een nieuwe digitale leeromgeving, MyLab | Nederlandstalig. MyLab bevat een interactieve eText en verdiepingsmateriaal en cases met opdrachten. Alle modellen en andere figuren uit het boek zijn er overzichtelijk te raadplegen.

Doelgroep
Strategisch merkenmanagement is geschreven voor studenten in het hoger economisch onderwijs en voor de beroepspraktijk in design en management van merken, marketing en marketingcommunicatie.

Over de auteurs
Kevin Lane Keller is hoogleraar marketing aan Dartmouth College in New Hampshire. Hij heeft veel onderzoek gedaan en gepubliceerd over merkenmanagement.
Auteurs Ruud Heijenga en Erik Schoppen hebben veel onderzoek gedaan naar merken en schreven een volledig nieuw Deel III in deze vierde editie, en verzorgden de Nederlandse bewerking van het boek.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Vanitha Swaminathan
Strategisch merkenmanagement
53,20

Recensies

0 recensies
nog 1 op voorraad
12,90
nog 1 op voorraad
4,80
30% korting
nog 1 op voorraad
6,60
25% korting
12,95
30% korting
5,00
nog 1 op voorraad
12,90
nog 1 op voorraad
4,80
30% korting
nog 1 op voorraad
6,60
25% korting
12,95
30% korting
5,00

Anderen bekeken ook

Ruud Boer
Brand Design
7,20
Nancy Taylor
The Brethren
4,75
30% korting
4,05
58,00
Robert Kirkman, Paul Azaceta
Outcast 1 - Omgeven door duisternis
sorry, niet op voorraad
Andy Mosmans, Patrick van Thiel
Branding
sorry, niet op voorraad