• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Business-to-businessmarketing

Auteur C. Fill
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
50% korting
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

19,00 9,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Business-to-businessmarketing
Business-to-businessmarketing
Als nieuw
9,50
351600991
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043011310
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Auteur
Uitgeverij
Pearson Benelux
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina's
400

Waar gaat het over?

Business-to-businessmarketing benadert het vakgebied vanuit het perspectief van marketingmanagement. Het boek integreert de relaties die organisaties aangaan om hun doelstellingen te behalen met de stijgende invloed van informatiesystemen en -technologie (IST) op bedrijfsprestaties. Deze integratie kenmerkt veel hedendaagse B2B-marketingactiviteiten. Business-to-businessmarketing geeft de student inzicht in de voornaamset IST-concepten en de implementatie van deze technologieën. Aan de hand van praktische voorbeelden wordt duidelijk uitgelegd hoe marketingactiviteiten effectiever en efficiënter kunnen worden uitgevoerd. Het boek is geschikt voor zowel studenten in de economische richtingen van het hoger onderwijs als voor marketingsmanagers.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies