• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing

Modellen en berekeningen
Maak tweedehands je eerste keus
25% korting
3+1 actie

28,95 21,71

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing
Marketing
Als nieuw
21,71
972800133
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043040822
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux
Jaar van uitgifte
2022
Aantal pagina's
327

Waar gaat het over?

Marketing: modellen en berekeningen geeft een overzicht van modellen en commerciële calculaties die een belangrijke rol spelen in marketing. Het boek volgt de structuur van het marketingplanningsproces. De onderwerpen worden op een heldere manier uitgelegd en geïllustreerd met praktische voorbeelden en een doorlopende casus. Er wordt ruime aandacht besteed aan digitale marketing. Achter in het boek is een kernachtig overzicht opgenomen van de gebruiksmogelijkheden van alle behandelde modellen en berekeningen, dat kan helpen bij het maken van weloverwogen keuzes. Dit boek is geschikt voor studenten aan commerciële opleidingen in het hoger onderwijs. Het is een aanvulling op marketinginleidingen en kan gebruikt worden in verschillende leerjaren. Het boek is zeer geschikt voor afstudeerders. Ook professionals kunnen hun voordeel doen met deze praktische uitgave. Dit boek wordt door het NIMA (Nederlands Instituut voor Marketing) aanbevolen voor NIMA-B studenten. Ton Borchert en Loes Vink hebben brede marketing praktijkervaring en zijn beiden werkzaam in het hoger beroepsonderwijs (respectievelijk Hogeschool Utrecht, HU Business School en Hotelschool The Hague).
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Ruud Boer
Brand design
3+1 actie
11,90
Joris Leeman
Export planning
3+1 actie
37,00
3+1 actie
10,15
3+1 actie
13,65
3+1 actie
11,00
Ruud Boer
Brand design
3+1 actie
11,90
Joris Leeman
Export planning
3+1 actie
37,00
3+1 actie
10,15
3+1 actie
13,65
3+1 actie
11,00