• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Media onder de loep

een inleiding tot de mediastudies
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
nog 1 op voorraad

12,24

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Media onder de loep
Media onder de loep
Echt gebruikt
12,24
ISBN
9789033483363
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Acco uitgeverij
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
205

Waar gaat het over?

Media onder de loep, een inleiding in de mediastudies is in de eerste plaats een handboek voor studenten die de studie van de massamedia onontbeerlijk achten voor hun verdere loopbaan als mediaprofessional. Daarnaast is het boeiend leesmateriaal voor al wie een algemeen inzicht wil krijgen in het Vlaamse medialandschap.Doorheen de verschillende hoofdstukken wordt de lezer ingewijd in een landschap dat steeds in beweging is. Een veranderd gebruik van de media, nieuwe spelers op de markt, een gevarieerder aanbod,... Dit alles heeft ervoor gezorgd dat de klassieke media opgaan in een ruimer medialandschap. De nadruk in dit werk ligt op de situering van de media in het algemeen –met focus op de printmedia en de digitale media.Speciale aandacht gaat uit naar mediamarketing, commercialisering en concentratiebewegingen. De tijd van media als familiebedrijfje of als spreekbuis van een politieke partij of vereniging is voorbij. De strijd om de lezer, kijker, luisteraar, surfer is de laatste decennia losgebarsten en maakt van massamedia commerciële producten die verkocht moeten worden. Het is dus ook belangrijk dat toekomstige mediaprofessionals de marketingprincipes in een mediabedrijf kunnen toepassen.KATHELINE DE LEMBRE is lector aan de Arteveldehogeschool te Gent. Ze doceert Mediastudies, Media- analyse en Marketing
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Katheline De Lembre
Media onder de loep
4=3 actie
13,24
Katheline De Lembre
Media onder de loep
4=3 actie
17,40

Recensies

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,50
4=3 actie
8,95
Ruud Vergoossen
Externe verslaggeving
4=3 actie
11,05
4=3 actie
45,10
H.J. Drs. Bouwer
Externe verslaggeving
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,90
4=3 actie
19,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,50
4=3 actie
8,95
Ruud Vergoossen
Externe verslaggeving
4=3 actie
11,05
4=3 actie
45,10
H.J. Drs. Bouwer
Externe verslaggeving
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,90
4=3 actie
19,00

Anderen bekeken ook

Philip Kotler
Marketing
4=3 actie
7,70
4=3 actie
9,55
Katheline De Lembre
Marketing
4=3 actie
16,00
4=3 actie
5,00
Marianne Zwagerman
Verslaafd aan drukinkt
4=3 actie
4,75
Katheline De Lembre
Marketing
sorry, niet op voorraad
Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens
Marketingcommunicatie
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad