Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketingcommunicatie

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789043029315
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
456

Waar gaat het over?

Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Het boek bevat hoofdstukken over alle elementen van de communicatiemix, zoals internet, public relations, sponsoring, verkoopacties, adverteren en direct marketing. Het boek beschrft hoe bedrven omgaan met aspecten als branding, internet en cross-culturele marketingcommunicatie. Het hoofdstuk over online communicatie is geheel geactualiseerd, om de nieuwe ontwikkelingen en best-practice-toepassingen in deze groeibranche te kunnen beschrven. Marketingcommunicatie is geschreven voor studenten in het hoger onderws. Er is daarom veel aandacht besteed aan voorbeelden uit de praktk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. In deze vfde editie van Marketingcommunicatie z n de cases, bedrfsbeschrvingen, voorbeelden en referenties b gewerkt. Tevens is het boek geschikt voor marketingprofessionals. Patrick De Pelsmacker is hoogleraar marketing aan de Universiteit Antwerpen en deeltijd hoogleraar marketing aan de Universiteit Gent. Maggie Geuens is hoogleraar marketing aan de Universiteit Gent en is directeur van het Brand Management Centre van de Vlerick Leuven Gent Management School. Joeri Van Den Bergh is medeoprichter en managing partner van InSites Consulting, een online marktonderzoekbureau. De Nederlandstalige bewerking is gedaan door Theo Zweers, docent (Online) Marketing en Communicatie aan de Haagse Hogeschool.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,55
Joost Steins Bisschop
De Scorecard 4.0
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
22,00
Thecla Goossens
Leiderschap, een gids
4=3 actie
nog 1 op voorraad
26,00
Mary A. Coulter
Management
4=3 actie
32,20
Mary A. Coulter
Management
4=3 actie
33,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,55
Joost Steins Bisschop
De Scorecard 4.0
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
22,00
Thecla Goossens
Leiderschap, een gids
4=3 actie
nog 1 op voorraad
26,00
Mary A. Coulter
Management
4=3 actie
32,20
Mary A. Coulter
Management
4=3 actie
33,95

Anderen bekeken ook

4=3 actie
23,95
40% korting
4=3 actie
8,20
Petra Hoogerwerf
Vonk!
4=3 actie
11,85
Christel Lammens
Financieel management
sorry, niet op voorraad
Patrick de Pelsmacker
Marketingcommunicatie
sorry, niet op voorraad
Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens
Marketingcommunicatie, 4/E
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad