Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketingcommunicatie

geïntegreerde communicatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
50% korting

5,50 2,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketingcommunicatie
Marketingcommunicatie
Echt gebruikt
2,75
384401369
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043019378
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina's
588

Waar gaat het over?

Marketingcommunicatie biedt een samenhangend overzicht van de technieken en toepassingen van de marketingcommunicatie-instrumenten. Het boek behandelt alle elementen van de communicatiemix, inclusief reclame, pr, sponsoring, salespromotie, direct marketing, tentoonstellingen, persoonlijke verkoop en e-communicatie.

Nieuw in deze vierde editie
Hoewel de structuur en hoofdstukindeling voor het grootste gedeelte dezelfde zijn gebleven als in de vierde editie, zijn de cases, bedrijfsbeschrijvingen, voorbeelden en referenties bijgewerkt en is in elk hoofdstuk nieuwe informatie toegevoegd. Zo is er nieuwe informatie over onder meer de volgende bedrijven en merken toegevoegd: de campagne van Barack Obama, Coca-Cola Zero, Wii Fit.

In veel hoofdstukken komen nieuwe theorieën, modellen en onderzoeken aan bod. En is er aandacht voor ethische kwesties, geintegreerde communicatietoepassingen, creativiteit in reclame, nieuwe consumentengroepen en trends. Het hoofdstuk over e-communicatie is geheel geupdatet, om de nieuwe ontwikkelingen en best-practice-toepassingen in deze groeibranche te kunnen beschrijven. Tevens is een compleet nieuw hoofdstuk toegevoegd over ethische kwesties binnen marketingcommunicaties.

Doelgroep
Marketingcommunicatie is geschikt voor studenten in het hoger economisch onderwijs.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Patrick De Pelsmacker
Marketingcommunicatie
66,55

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Beetje gebruikt
14,40
Tweedehands Beetje gebruikt
19,90
Joris Leeman
Export planning
Tweedehands Als nieuw
20,00
Phillip L. Hunsaker
Managementvaardigheden
Tweedehands Als nieuw
15,45
Mary Coulter
Management
Tweedehands Als nieuw
15,85
Ruud Boer
Brand design
Tweedehands Beetje gebruikt
7,50
Tweedehands Beetje gebruikt
14,40
Tweedehands Beetje gebruikt
19,90
Joris Leeman
Export planning
Tweedehands Als nieuw
20,00
Phillip L. Hunsaker
Managementvaardigheden
Tweedehands Als nieuw
15,45
Mary Coulter
Management
Tweedehands Als nieuw
15,85
Ruud Boer
Brand design
Tweedehands Beetje gebruikt
7,50

Anderen bekeken ook

Marius Hogendoorn
Communicatieonderzoek
7,00
50% korting
4,45
14,35
25% korting
6,75
Erno Hannink
Kies je doelgroep
13,75
Piet van der Voort
Core Business
50% korting
3,00
Patrick de Pelsmacker
Marketingcommunicatie
Geef me een seintje
Philip Kotler, Gary Armstrong
Principes van marketing, 5e editie
Geef me een seintje
Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens
Marketingcommunicatie
Geef me een seintje