• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing

De basisprincipes
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

22,70

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing
Marketing
Echt gebruikt
22,70
723401619
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789463442312
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Acco uitgeverij
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina's
179

Waar gaat het over?

Het marketinglandschap wordt voortdurend bepaald door trends en buzzwords. Los van hypes biedt het handboek "Marketing. De basisprincipes" een degelijk en samenvattend overzicht van de complexe marketingpraktijk. Alle marketingtrends zijn immers gebaseerd op hetzelfde uitgangspunt: potentiële klanten aantrekken door waardevolle content rond je product te creëren, met een juiste mix van prijs-, distributie- en communicatiestrategieën.

De overzichtelijke informatie in dit handboek wordt aangevuld met digitale extra's op het online leerplatform Sofia. Daar vindt de lezer recente evoluties, extra voorbeelden, boeiende cases, aanvullende opdrachten, mogelijke (examen)vragen en kritische doordenkers. Zo wordt "Marketing. De basisprincipes" een handboek met uitgebreide digitale ondersteuning voor studenten voor wie de studie van marketing onontbeerlijk is voor hun verdere loopbaan als communicatieprofessional. Daarnaast is dit boek ook boeiend lees- en studiemateriaal voor al wie een breed inzicht wil krijgen in het marketinglandschap.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies