• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing

de basisprincipes
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

16,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing
Marketing
Echt gebruikt
16,00
ISBN
9789033497834
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Acco uitgeverij
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
163

Waar gaat het over?

Dit boek is ontstaan vanuit een voelbare behoefte aan een samenvattend overzicht in het domein van marketing. Het onderscheidt zich duidelijk van de vele uitgebreide, maar vaak complexe, marketinghandboeken.Dit werk is in de eerste plaats een handboek voor bachelor- studenten die een helder en overzichtelijk beeld willen van het marketinglandschap. Het geeft een beknopt maar degelijk overzicht van de belangrijkste principes en processen binnen het marketinggebeuren. Het is dan ook interessant leesvoer voor elke leek die snel meer wil weten over het vakgebied marketing.In zes delen wordt de lezer ingewijd in de basisprincipes van marketing. Deel 1 ontrafelt de kluwen van communicatie en marketing en reikt een begrijpelijk begrippenkader aan. In deel 2 krijgt de lezer inzicht in wat marketing is en hoe het marketingdenken is geëvolueerd. In deel 3 tot en met 6 gaat het handboek grondig in op de marketingmix. Elk marketinginstrument wordt ontleed en bekeken vanuit een communicatiestandpunt. Het is vanzelfsprekend dat ook recente processen als het gebruik van sociale online platformen, e-commerce en content marketing worden aangehaald.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Nieuw
52,35
40% korting
nog 1 op voorraad
8,45
nog 1 op voorraad
20,10
40% korting
10,80
Tweedehands Nieuw
52,35
40% korting
nog 1 op voorraad
8,45
nog 1 op voorraad
20,10
40% korting
10,80

Anderen bekeken ook

Kees Benschop
Basisboek marketing
5,10