• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Media en publiek

theorieën over media-impact
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

15,55

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Media en publiek
Media en publiek
Beetje gebruikt
15,55
ISBN
9789462363878
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom uitgevers Den Haag
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
277

Waar gaat het over?

Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen sociale wetenschappers, maar ook politici, opvoeders en anderen hebben zich de afgelopen decennia steeds meer beziggehouden met deze vragen.In Media en publiek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van deze theorieën zijn gericht op het verklaren van effecten van de media op het publiek. Daarnaast worden ook theorieën besproken die de relatie tussen media en publiek meer vanuit het standpunt van het publiek bekijken en het mediagebruik proberen te verklaren. De wereld van de communicatie verandert razendsnel. Deze zevende druk is geheel herzien en geactualiseerd.Media en publiek is geschreven voor studenten communicatie in het hoger onderwijs en geïnteresseerden in de media en hun effecten.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

S. Brennecke
Media en publiek
6,45
S.I. Brennecke
Media en publiek
20% korting
5,45
Connie de Boer
Media En Publiek
sorry, niet op voorraad

Recensies

0 recensies
nog 1 op voorraad
5,95
nog 1 op voorraad
15,30
Frank van Leer
De Impact Factor
nog 1 op voorraad
20,20
nog 1 op voorraad
24,35
nog 1 op voorraad
5,95
nog 1 op voorraad
15,30
Frank van Leer
De Impact Factor
nog 1 op voorraad
20,20
nog 1 op voorraad
24,35

Anderen bekeken ook

Jean Tillie
Gedeeld land
25% korting
14,15
15,95
Willem Koetsenruijter
Beeldtaal
24,95
Mark Deuze
Leven in media
15,00
Kees van Wijk
De media-explosie
6,25