• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Channel preferences in Europe

multi-channel strategies and the customer activity cycle
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
nog 1 op voorraad

15,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Channel preferences in Europe
Channel preferences in Europe
Als nieuw
15,30
ISBN
9789076051116
Bindwijze
Paperback
Taal
Engels
Uitgeverij
Beerens Business Press B.V.
Jaar van uitgifte
2001
Aantal pagina’s
95

Waar gaat het over?

Vandaag de dag hebben veel bedrijven teveel de neiging om te kiezen voor het goedkoopste kanaal, ook al levert dat niet het beste rendement. Maar welk kanaal moet je nu precies gebruiken om een bepaalde doelgroep te bereiken? Het onderzoeksbureau EMiS heeft samen met SNT in elf Europese landen onderzoek gedaan naar de voorkeur van contactkanalen onder 4.200 consumenten. Beide partners zetten hun onderzoek op rond de zogenaamde ëcustomer activity cycle´. Deze cirkel schetst klantgedrag in enkele grove streken: oriëntatie, aankoop, oplossing/installatie, gebruik, incidenten en heroriëntatie. Voor het onderzoek naar de wijze waarop klanten hun aankoop doen, werd gekozen voor enkele concrete producten: een PC, een mobiele telefoon en een verzekering.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Rob van Vuure
Het lingeriedenken
4=3 actie
6,00
Marike van den Berg
Effectieve tweegesprekken
4=3 actie
15,50
4=3 actie
26,95
Raymond Godding
Organiseren Met Zin
30% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,50
Rob van Vuure
Het lingeriedenken
4=3 actie
6,00
Marike van den Berg
Effectieve tweegesprekken
4=3 actie
15,50
4=3 actie
26,95
Raymond Godding
Organiseren Met Zin
30% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,50