• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketingfacts - Marketingfacts Jaarboek 2021-2022

Food for thought voor marketeers
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

7,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketingfacts  -  Marketingfacts Jaarboek 2021-2022
Marketingfacts - Marketingfacts Jaarboek 2021-2022
Beetje gebruikt
7,50
ISBN
9789078972105
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Marketingfacts B.V.
Jaar van uitgifte
2021
Aantal pagina’s
394

Waar gaat het over?

Het NIMA Marketingfacts Jaarboek biedt lezers een unieke samenstelling van hoofdstukken en hot topics over precies die onderwerpen en deelgebieden van marketing waar de veranderingen het snelst gaan. Zoals ieder vakgebied verandert en vernieuwt marketing zich soms sneller dan vakliteratuur en studieboeken kunnen bijhouden. Om die reden is marketing-vakblog Marketingfacts.nl aan het begin van vorig decennium ontstaan en om die reden schrijven honderden vakgenoten en specialisten dagelijks mee aan het up-to-date houden van kennis over marketing. Met insights, onderzoek, nieuwe ervaring en opinie over het vak houden professionals in marketing, communicatie en sales elkaar scherp en op de hoogte. Het NIMA Marketingfacts Jaarboek biedt lezers een unieke samenstelling van hoofdstukken en hot topics over precies die onderwerpen en deelgebieden van marketing waar de veranderingen het snelst gaan, met de meest recente trends, cijfers en best practices. Enerzijds is het een handboek over de basics van het vak: van marketingstrategie tot customer experience en álle stappen die daartussen liggen. Het is ook een jaarlijkse update van veranderingen en ontwikkelingen om in de gaten te houden, geschreven door de grootste specialisten die we bereid hebben gevonden een hoofdstuk of hot topic uit te werken. Het jaarboek is daarmee een lesboek en naslagwerk ineen, waarbij ieder onderwerp van kop tot staart wordt uitgelegd en toegelicht. Daarnáást besteden we dit jaar speciale aandacht aan Moreel Marketing Leider(schap), Young Professionals in Marketing, Duurzaam Transformeren en de bouw van een Schaalbaar Marketingteam.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
nog 1 op voorraad
5,45
R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
5,75
Tweedehands Als nieuw
13,25
Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
11,90
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
nog 1 op voorraad
5,45
R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
5,75
Tweedehands Als nieuw
13,25
Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
11,90

Anderen bekeken ook

Tonny Loorbach
Doelgerichte SEO
11,60
Martijn van Tongeren, Tonny Loorbach
De Online Marketing Tornado
12,50
Ruud Boer, nvt
Brand Design
15,70
Danny Oosterveer
Databedreven marketing
22,00
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Ko Floor, Fred van Raaij
Marketingcommunicatiestrategie
sorry, niet op voorraad
Bart Lombaerts, Wouter Temmerman
Dit is content marketing
sorry, niet op voorraad