• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek social media marketing

Social media, social selling en social business
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789463561631
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina’s
400

Waar gaat het over?

Social media hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Media Marketing helpt de lezer een strategie voor social media te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van aansprekende experts en biedt een aanvullende website met cases en extra digitaal materiaal. Het handboek is een crossmediale beleving die de lezer inspireert en helpt met social selling, de transitie naar een social business en het opstellen van een social media plan. Het leer- en managementboek is tot stand gekomen met medewerking van onder andere Steven van Belleghem, Hans Molenaar, Egbert Jan van Bel, Henkjan Smits, Brian Solis en vele anderen. Het bevat inspirerende cases van onder andere Rabobank Nederland, Nationale Nederlanden en vele anderen. Auteur, 'social media addict', ondernemer, consultant, docent en spreker Patrick Petersen is een ervaren online strateeg. Petersen 'eet en drinkt' social media en is op Twitter beter bekend als @Onlinemarketeer. Zijn eerdere boeken, waaronder Handboek Online Marketing, Handboek Conversie & Customer Journey Mapping en Handboek ContentStrategie zijn stuk voor stuk succesvol geworden dankzij een sterke virale social media campagne. Met zijn bureaus AtMost.nl en AtMost.TV voorziet Petersen organisaties van een werkende online, content en social media strategie. De bevlogen marketeer is bovendien een fanatiek (video)blogger en columnist. Trefwoorden: handleiding
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Frans Reichardt, Ed van Eunen
Business Bloopers
nog 1 op voorraad
5,45
Tweedehands Als nieuw
5,65
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Elyn Doornenbal, Elyn Doornenbal
Basisboek marketingcommunicatie
Tweedehands Als nieuw
26,95
nog 1 op voorraad
5,75
Frans Reichardt, Ed van Eunen
Business Bloopers
nog 1 op voorraad
5,45
Tweedehands Als nieuw
5,65
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Elyn Doornenbal, Elyn Doornenbal
Basisboek marketingcommunicatie
Tweedehands Als nieuw
26,95
nog 1 op voorraad
5,75

Anderen bekeken ook

Marco Frijlink, Wilco Verdoold
Zakelijke doelen bereiken met social media
8,90
Kirsten Jassies, Joyce Nafzger
Instaproof
4,65
Aartjan van Erkel, N.v.t.
Maak ze gek!
6,40
Berend Sikkenga, Marjolein Visser
Social Media Management
11,00
Martijn van Tongeren, Tonny Loorbach
De Online Marketing Tornado
12,50
Bas Wouters, Joris Groen
Online invloed
16,90
Wessel Berkman, Toni van Dam
De kracht van social selling
11,65
7,65
Bart Lombaerts, Wouter Temmerman
Dit is content marketing
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad