• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Databedreven marketing

Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
nog 1 op voorraad

21,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Databedreven marketing
Databedreven marketing
Als nieuw
21,95
ISBN
9789001893125
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina’s
350

Waar gaat het over?

Online staan onze voetafdrukken overal. Bij alles wat we online doen, laten we sporen achter. Sterker nog, ook wat we offline doen wordt vaak digitaal vastgelegd. De hoeveelheid data waarover organisaties kunnen beschikken is dan ook gigantisch. Toch doen organisaties weinig met die schat informatie. Terwijl je al met een klein beetje verstand van data veel betere beslissingen kunt nemen voor je marketing en communicatie. Data-bedreven marketing reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om deze waardevolle data naar zinvolle inzichten te vertalen en daarmee hun marketinginspanningen te verbeteren. Alle facetten van analytics komen aan bod: van de ‘why’ van data tot big data en van het opstellen van metrics tot optimalisatie. Deze uitgave sluit aan bij de actuele ontwikkelingen in het onlinemarketingvakgebied en bevat veel wetenschappelijke inzichten. Tegelijk biedt het praktische handvatten, bijvoorbeeld over de omgang met privacy. Na het lezen van dit boek heb je kennisgemaakt met de wereld van digital analytics en kun je data verantwoord inzetten om zo je business te optimaliseren.Ook is hij auteur van het Noordhoff-studieboek Basisboek Digital Analytics.•Data-bedreven marketingaanpak die je je eigen wílt maken;•indrukwekkende toolset aan online marketingkennis;•100% actueel en wetenschappelijk onderbouwd.
Lees verder

Recensies

0 recensies