• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Klantgericht Leiderschap

8 principes voor klantgerichte cultuur
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie

5,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Klantgericht Leiderschap
Klantgericht Leiderschap
Echt gebruikt
5,95
ISBN
9789089653932
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina’s
200

Waar gaat het over?

Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Daarbij worden allerlei methodes uit de kast getrokken om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Aan één aspect wordt echter structureel te weinig aandacht besteed: leiderschap.

In dit boek legt Sydney Brouwer de link tussen klantgerichtheid en leiderschap. Hij zoomt daarbij in op de leider zelf. Als leider ben je immers verantwoordelijk voor het creëren van een cultuur die stimuleert dat iedereen het belang van de klant inziet. Wat moet een leider doen om klantgerichtheid in een organisatie op de kaart te zetten, te faciliteren en te stimuleren? Aan de hand van inspirerende voorbeelden en anekdotes uit de praktijk neemt Sydney je mee langs acht principes die leiders zullen helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur. Een cultuur die zorgt voor enthousiaste klanten én medewerkers. Met inspirerende leiders aan het woord, zoals Bas van der Veldt (AFAS), Bas Hoogland (Landal Greenparks), Malcolm Ross (Disney) en Michael Levie (citizenM).

'Ook bij het bouwen aan een klantgerichte organisatie geldt voor managers: practice what you preach. Dit praktische en inspirerende boek helpt managers het verschil te maken voor klanten én medewerkers.' - Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker over klantgerichtheid

'Dit boek laat zien hoe je een cultuur bouwt die zorgt voor enthousiaste medewerkers en klanten. Hiermee wordt ondernemen niet alleen leuker, je zult zien dat als je dit goed doet de euro's achter je aan rollen!' - Bas van der Veldt, CEO AFAS

'Een bedrijf waar het leuk is om van te kopen en waar klanten vol kwispelend fan van worden, is het gevolg van leiderschap. Klantgericht leiderschap!' - Remco Claassen, Spreker & auteur over Leiderschap

Trefwoorden: Klantgerichtheid klantbeleving leiderschap leider klant organisatie managers corporates Sydney Brouwer

Lees verder

Recensies

0 recensies
4=3 actie
11,75
4=3 actie
5,00
4=3 actie
5,45
4=3 actie
11,75
4=3 actie
5,00
4=3 actie
5,45

Anderen bekeken ook

4=3 actie
13,65
4=3 actie
11,20
Jos Burgers
Eén fan per dag
4=3 actie
6,50
4=3 actie
7,90
Sydney Brouwer
Six Star Service
4=3 actie
13,70
4=3 actie
16,25
Danielle de Jonge
Extreem klantgericht
4=3 actie
11,65
Rijn Vogelaar
De Superpromoter
4=3 actie
12,90