• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Extreem klantgericht

= maatschappelijke impact + commerciële slagkracht + waardevolle klantrelaties
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

9,60

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Extreem klantgericht
Extreem klantgericht
Als nieuw
9,60
910900681
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789089654137
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina's
160

Waar gaat het over?

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke - ecologische en sociale - impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Niks doen is geen optie!

Doing good voor klant en maatschappij: dáár ligt je onderscheidende kracht. In dit boek ontdek je hoe je een extreem klantgerichte aanpak ontwikkelt en je commerciële vaardigheden en technieken aanscherpt. Mét oog voor de zakelijke doelen van jouw bedrijf. Daniëlle de Jonge geeft je volop praktische tips om meteen toe te passen en komt met aansprekende voorbeelden ter inspiratie. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten!

Het model van extreme klantgerichtheid laat de cruciale factoren van commercieel succes zien. De praktische insteek van het boek helpt je om van belevenis naar betekenis te bewegen. De nieuwe standaard voor toekomstgericht zakendoen ligt direct binnen handbereik.

"Daniëlle de Jonge weet niet alleen de nieuwe trend bloot te leggen, maar geeft hier ook praktische en goede voorbeelden van. Een echte aanrader wat mij betreft!" Gerrit Piksen - Expert customer insights SAMR Marktvinders

"Met Extreem klantgericht legt Danielle de Jonge een krachtige verbinding tussen goed, gaaf en geld: goed doen voor de maatschappij, gave klantprestaties neerzetten en daar dankzij commerciële slagkracht ook nog geld mee verdienen." Rob Beltman - Customer Engagement & Customer Excellence Expert bij H3ROES

Trefwoorden: Klantgerichtheid commercie klanten persoonlijke aandacht maatschappelijke impact verkoop consumptie Danielle de Jonge handleiding

Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Paul J. van Loon
Stop down management
50% korting
24,10 12,05
Marc Konings
Het kan dus wel!
50% korting
15,55 7,77
Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
39,75 29,81
Edwin Zasada
Momentum
25% korting
15,85 11,89
Tweedehands Beetje gebruikt
6,50
Paul J. van Loon
Stop down management
50% korting
24,10 12,05
Marc Konings
Het kan dus wel!
50% korting
15,55 7,77
Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
39,75 29,81
Edwin Zasada
Momentum
25% korting
15,85 11,89
Tweedehands Beetje gebruikt
6,50

Anderen bekeken ook

Patrick van Veen
Verliefd op je klant
5,35
33,90
Jos Burgers
Eén fan per dag
9,50
Anne Raaymakers
Vind ik leuk!
8,00
Jean-Pierre Thomassen
De Customer Delight Strategie
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Daniëlle de Jonge
Verleid de klant
Geef me een seintje
Phil Knight
Shoe dog
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Geef me een seintje