• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De media-explosie

trends en issues media en communicatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

12,10

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De media-explosie
De media-explosie
Beetje gebruikt
12,10
ISBN
9789024406838
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Boom
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
424

Waar gaat het over?

Een dagelijks leven zonder media; we kunnen het ons niet meer voorstellen. De verscheidenheid aan media-uitingen groeit met de dag. Naast de traditionele media, zoals radio en televisie, zorgen ook de media uit het digitale tijdperk voor een aanhoudende stroom aan boodschappen. Alle reden om te spreken van een media-explosie. Over de inhoud Dit boek gaat over de menselijke omgang met die media-explosie. Daarbij staan niet de technologie en de informatiekunde centraal, maar de werking van deze diverse communicatievormen in het informatietijdperk. Hoe ontwikkelt het denken over communicatie zich? Welke trends en issues komen in de media naar voren? Wat zijn de belangrijkste trends en hoe ontwikkelen de media zich als interactief communicatiemiddel? Hoe gaan journalisten en woordvoerders om met politieke en economische issues? En hoe grijpt al die media-publiciteit in ons alledaagse bestaan in? Dergelijke vragen lopen als een rode draad door De media-explosie, dat zich inmiddels volop heeft bewezen als standaardwerk over communicatie. Uniek aan dit boek Succesvolle titel al jaren vast onderdeel binnen de curricula van communicatie-opleidingen Complete lesmethode, behandelt alle trends en issues in media en (massie)communicatie. Nieuw in deze vijfde druk Deze nieuwe druk is volledig geactualiseerd en aangevuld met actuele praktijkvoorbeelden en nieuwe hoofdstukken over mediaorganisaties, participatie en interactie en media- en contentstrategie. Inclusief online omgeving met extra materiaal Bij deze vijfde druk hoort bovendien een website: www.demediaexplosie.nl. Op deze site staan voor studenten toetsen, samenvattingen en veel handige tips en links om de kennis te verdiepen. Doelgroep Hbo-studenten Binnen opleidingen: communicatie, media, informatie & communicatie, journalistiek, media en entertainment management en/of met een vak medialandschap, media & maatschappij, massamedia of mediakunde Beginnende communicatie- en mediaprofessionals die meer willen weten over massamedia en medialandschap
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Peter de Ruiter, Pepijn Hendriks
Blad voor de mond
nog 1 op voorraad
5,00
Kees van Wijk, David Huijzer
De Media Explosie
nog 1 op voorraad
4,75
Ard Heuvelman, Bob Fennis
Mediapsychologie
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Wim Aalbers, Wim Aalbers
Verkoopkunst
nog 1 op voorraad
4,75
nog 1 op voorraad
15,04
Ard Heuvelman, Bob Fennis
Mediapsychologie
Tweedehands Als nieuw
5,45
Peter de Ruiter, Pepijn Hendriks
Blad voor de mond
nog 1 op voorraad
5,00
Kees van Wijk, David Huijzer
De Media Explosie
nog 1 op voorraad
4,75
Ard Heuvelman, Bob Fennis
Mediapsychologie
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Wim Aalbers, Wim Aalbers
Verkoopkunst
nog 1 op voorraad
4,75
nog 1 op voorraad
15,04
Ard Heuvelman, Bob Fennis
Mediapsychologie
Tweedehands Als nieuw
5,45

Anderen bekeken ook

Roel Grit, Roel Grit
Projectaanpak in zes stappen
20,75
Peter van der Meer, Onbekend
Ondernemerschap in hoofdlijnen
13,05
Paul Claes, Sonja Janicijevic
Risicomanagement
26,10
Piet Bakker, Otto Scholten
Communicatiekaart van Nederland
3,90
Ella Wijsman, Wouter Molendijk
Psychologie en sociologie
5,20
Mayke van Keep, Sybrig van Keep
Issuedenken
17,80
Bronis Verhage, Onbekend
Inleiding tot de marketing
31,50
Connie de Boer, Swantje Brennecke
Media en publiek
21,85
Michael R. Solomon, Katherine Anderson
Marketing
8,70
Jos van den Broek, Jaap de Jong
Beeldtaal
35,95
Piet Bakker, Otto Scholten
Communicatiekaart van Nederland
sorry, niet op voorraad