• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Corporate Reputatiemanagement

bouwen aan vertrouwen in het transparantietijdperk
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

3,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Corporate Reputatiemanagement
Corporate Reputatiemanagement
Echt gebruikt
3,90
ISBN
9789013015317
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2004
Aantal pagina’s
135

Waar gaat het over?

 In dit tijdperk waarin transparantie de plak zwaait, wordt de wereld van ondernemingen en hun bestuurders een stuk spannender. Boekhoudschandalen (Enron en Parmalat), reputatieschade en de crisissen bij Ahold en Shell hebben diepe wonden geslagen in het consumentenvertrouwen. Bovendien spreken pers, publiek en politiek schande van de beloning van topmanagers … Geen wonder dat bestuurders het vertrouwen moet herwinnen. Bovendien moet er een goede performance worden neergezet. Bedrijven concurreren immers op vier velden tegelijk: op de commerciële markt, op de financiële markt, op de arbeidsmarkt en om steun in de samenleving. Om daarin succesvol te zijn moeten bedrijven zich positioneren en bouwen aan hun ‘naam en faam’. Want een sterke reputatie werkt als een magneet en leidt tot betere prestaties. Dit resulteert in waardecreatie. Zijn beleggers trouwens niet bereid een premium prijs te betalen voor bedrijven met een uitstekende reputatie? Met dit boek plaatst Ron van der Jagt corporate reputatiemanagement in een strategisch managementperspectief. Hij combineert actuele inzichten van leidende business schools met best practices van toonaangevende ondernemingen en zijn eigen praktijkervaring als adviseur. Ron van der Jagt presenteert zijn visie op de vraag hoe bedrijven een duurzaam sterke reputatie op kunnen bouwen. Dit boek hoopt communicatieprofessionals en het topmanagement van ondernemingen te kunnen inspireren en mede de juiste weg te wijzen.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

nog 1 op voorraad
11,05
nog 1 op voorraad
23,90
nog 1 op voorraad
34,60
F.r. Oomkes, A. Garner
Communiceren
Tweedehands Beetje gebruikt
25,10
nog 1 op voorraad
11,05
nog 1 op voorraad
23,90
nog 1 op voorraad
34,60
F.r. Oomkes, A. Garner
Communiceren
Tweedehands Beetje gebruikt
25,10

Anderen bekeken ook

Geert Stox, Machteld Weyts
Reputatiemanagement
8,95
Marita Vos, Henny Schoemaker
Geïntegreerde communicatie
7,75
sorry, niet op voorraad
Wilmie Colbers
NU Pedagogisch Werk
sorry, niet op voorraad