• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Nieuwe aanpak in overheidscommunicatie

mythen, misverstanden en mogelijkheden
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789062834853
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Coutinho B.V.
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina's
167

Waar gaat het over?

Nieuwe aanpak in overheidscommunicatie 'Wie is vanavond de Bob?' is een gevleugelde kreet geworden. Hoe heft de overhead dat voor elkaar gekregen? In dit boek staan de antwoorden op dit sort vragen centraal. Het behandelt de wijze waarop de overhead communicatie kan inzetten voor het veranderen, versterken of afzwakken van gedrag, attitudes en kennis van de burgers. Nieuwe aanpak in overheidscommunicatie geeft studenten en communicatiemedewerkers inzicht in de (on)mogelijkheden van communicatie voor overheidsdoeleinden. Dit gebeurt aan de hand van recente sociaalwetenschappelijke ontwikkelingen en wordt ge ustreerd met voorbeelden uit actuele campagnes en krantenartikelen, waarbij de mythen en misverstanden niet onbesproken blijven. Ten slotte worden er drie onderwerpen belicht die in de praktijk van de overheidscommunicatie actueel zijn: communicatie met (groepen) burgers, de mogelijk-heden en gevaren van internet en de overhead als merk. Op de bijbehorende website zijn vragen en opdrachten te downloaden waarmee de lezer de theorie uit het boek zelf in praktijk kan brengen. Dr. Bert Pol en drs. Christine Swankhuisen zijn zowel actief in de communicatiepraktijk als in de wetenschap. Peter van Vendeloo werkt als hoofd Campagnemanagement bij de Rijksvoorlichtingsdienst.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Arjen P. van Leeuwen
Participatieverhaal halen
17,40
M. van den Boomen
Schrijfwerk
25% korting
6,30 4,72
10,00
Rob van Vuure
Het lingeriedenken
5,00
Rob van Vuure
Het lingeriedenken
6,00
Arjen P. van Leeuwen
Participatieverhaal halen
17,40
M. van den Boomen
Schrijfwerk
25% korting
6,30 4,72
10,00
Rob van Vuure
Het lingeriedenken
5,00
Rob van Vuure
Het lingeriedenken
6,00

Anderen bekeken ook

50% korting
3,30
25% korting
5,25
25% korting
7,42
Geef me een seintje
Bronis Verhage, Marjolein Visser
Grondslagen van de marketing
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Christine Swankhuisen
Overheidscommunicatie
Geef me een seintje
Daiensai Richard Kirsten
Smile
Geef me een seintje
Peter de Ruiter, P. De Ruiter
Digitaal fotograferen zonder handleiding
Geef me een seintje