• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Corporate reputatiemanagement / Communicatie Dossier / 25

Bouwen aan vertrouwen in het transparantietijdperk
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

6,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Corporate reputatiemanagement / Communicatie Dossier / 25
Corporate reputatiemanagement / Communicatie Dossier / 25
Beetje gebruikt
6,90
10000359645
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789013015317
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Adformatie Groep
Jaar van uitgifte
2004
Aantal pagina's
135

Waar gaat het over?

In dit tijdperk waarin transparantie de plak zwaait, wordt de wereld van ondernemingen en hun bestuurders een stuk spannender. Boekhoudschandalen (Enron en Parmalat), reputatieschade en de crisissen bij Ahold en Shell hebben diepe wonden geslagen in het consumentenvertrouwen. Bovendien spreken pers, publiek en politiek schande van de beloning van topmanagers … Geen wonder dat bestuurders het vertrouwen moet herwinnen.

Bovendien moet er een goede performance worden neergezet. Bedrijven concurreren immers op vier velden tegelijk: op de commerciële markt, op de financiële markt, op de arbeidsmarkt en om steun in de samenleving. Om daarin succesvol te zijn moeten bedrijven zich positioneren en bouwen aan hun ‘naam en faam’. Want een sterke reputatie werkt als een magneet en leidt tot betere prestaties. Dit resulteert in waardecreatie. Zijn beleggers trouwens niet bereid een premium prijs te betalen voor bedrijven met een uitstekende reputatie?

Met dit boek plaatst Ron van der Jagt corporate reputatiemanagement in een strategisch managementperspectief. Hij combineert actuele inzichten van leidende business schools met best practices van toonaangevende ondernemingen en zijn eigen praktijkervaring als adviseur. Ron van der Jagt presenteert zijn visie op de vraag hoe bedrijven een duurzaam sterke reputatie op kunnen bouwen. Dit boek hoopt communicatieprofessionals en het topmanagement van ondernemingen te kunnen inspireren en mede de juiste weg te wijzen.

Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Anouhk Sterken
Zeg het
Geef me een seintje
Tweedehands Als nieuw
43,95
Tweedehands Beetje gebruikt
37,70
Peter M. Senge
The Fifth Discipline
Tweedehands Beetje gebruikt
15,10
Tweedehands Echt gebruikt
6,55
Tweedehands Beetje gebruikt
8,00
Anouhk Sterken
Zeg het
Geef me een seintje
Tweedehands Als nieuw
43,95
Tweedehands Beetje gebruikt
37,70
Peter M. Senge
The Fifth Discipline
Tweedehands Beetje gebruikt
15,10
Tweedehands Echt gebruikt
6,55
Tweedehands Beetje gebruikt
8,00

Anderen bekeken ook

50% korting
3,30
25% korting
12,00
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Wilmie Colbers
NU Pedagogisch Werk
Geef me een seintje