Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Geïntegreerde communicatie

Concern-, interne en marketingcommunicatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De verzending naar België duurt tijdelijk iets langer.
70% korting
nog 1 op voorraad

6,60

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Geïntegreerde communicatie
Geïntegreerde communicatie
Als nieuw
6,60
290900620
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789058758682
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
328

Waar gaat het over?

Wat zijn de communicatiebehoeften van een (non-)profitorganisatie? Dat is wat Geïntegreerde communicatie voor jou uit de doeken doet. Met dit boek krijg je inzicht in de drie communicatiedomeinen binnen organisaties: concerncommunicatie, interne communicatie en externe (marketing)communicatie. Dit maakt het een compleet basisboek over álle communicatievormen.
Over de inhoud
In Geïntegreerde communicatie staan voor elk van de drie communicatiedomeinen een verzameling aandachtspunten en een theoretische onderbouwing. Ook lees je hierin de ins en outs over informatieverwerking (van de ontvanger), communicatie-onderzoek, organisatiestructuur en internationale organisaties. Zo leer je alle basisbegrippen binnen de drie communicatiedomeinen kennen.
Voor deze tiende druk is Geïntegreerde communicatie integraal herzien en herschreven. Dit betekent dat de auteurs hierin nieuwe theorieën hebben opgenomen en voorbeelden hebben geactualiseerd. Zo is er in deze editie op alle vlakken aandacht voor online communicatie en wordt ook aandacht besteed aan de snel veranderende omgeving. Inspelen op de actualiteit voor reputatiemanagement en crisiscommunicatie hoort daar bijvoorbeeld bij.
Inhoudsopgave
1Communicatie voor een organisatie
2Concerncommunicatie
3Interne communicatie
4Marketingcommunicatie
5Informatieverwerking bij de ontvanger
6Communicatieonderzoek
7Organisatie van de communicatie
8Communicatie in internationaal perspectief
Uniek aan dit boek
*Al jaren een vast gezicht binnen de curricula van hogescholen.
*Compleet overzicht van het communicatiewerkveld en heldere theorie die expliciet gekoppeld wordt aan de praktijk.
*Een boek met visie dat start bij de behoeften van een organisatie en haar omgeving. De aandacht ligt daardoor niet alleen bij de organisatie, maar ook bij de ontvangers.
*Het boek sluit na de herziening volledig aan op de beroepsniveauprofielen van Logeion.
Doelgroep
Hbo-studenten die communicatievakken volgen binnen opleidingen zoals:
*Communicatie
*Communication and multimedia design
*Commerciële economie
*Business Studies
Daarnaast is het een geschikt boek voor startende communicatieprofessionals die meer willen weten over concerncommunicatie.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

70% korting
12,04

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
nog 1 op voorraad
23,00
Koen Van den Eeckhout
Powerful charts
nog 1 op voorraad
28,04
Chris Fenning
De eerste minuut
nog 1 op voorraad
14,95
Leen Pollefliet
Scoren met je scriptie
nog 1 op voorraad
31,55
nog 1 op voorraad
12,50
Clay Shirky
Iedereen
nog 1 op voorraad
5,70
nog 1 op voorraad
23,00
Koen Van den Eeckhout
Powerful charts
nog 1 op voorraad
28,04
Chris Fenning
De eerste minuut
nog 1 op voorraad
14,95
Leen Pollefliet
Scoren met je scriptie
nog 1 op voorraad
31,55
nog 1 op voorraad
12,50
Clay Shirky
Iedereen
nog 1 op voorraad
5,70

Anderen bekeken ook

30,75
sorry, niet op voorraad
Marieta Vos, Henny Schoemaker
Geintegreerde communicatie
sorry, niet op voorraad