• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Communicatie memo's 52 - Evenementen als communicatiemiddel

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789013091700
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom uitgevers Amsterdam
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
116

Waar gaat het over?

Omschrijving Een evenement, of het nu zelf wordt georganiseerd of door derden, biedt bedrijven de mogelijkheid met de deelnemers aan het evenement te communiceren, een boodschap over te brengen of zelfs iets te bereiken op het gebied van een verandering in houding en gedrag. En daarmee is een evenement een communicatie-instrument, waarmee het bedrijf een communicatiedoelstelling kan realiseren. Dit Communicatie Memo laat zien hoe evenementen in elkaar zitten en hoe ze kunnen worden ingezet als communicatiemiddel. Het laat zien welke beslissingen moeten worden genomen en welke stappen moeten worden gezet om een evenement te organiseren en onder de aandacht van de doelgroep te brengen. Daarnaast treft de lezer er veel nuttige tips en suggesties aan om voor zijn doelgroep een evenement te organiseren.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Steve Zaffron, Dave Logan
De drie wetten van prestatie
Tweedehands Als nieuw
46,40
Tweedehands Echt gebruikt
41,80
nog 1 op voorraad
5,45
Tweedehands Echt gebruikt
19,95
Steve Zaffron, Dave Logan
De drie wetten van prestatie
Tweedehands Als nieuw
46,40
Tweedehands Echt gebruikt
41,80
nog 1 op voorraad
5,45
Tweedehands Echt gebruikt
19,95

Anderen bekeken ook

5,85
50% korting
8,90
50% korting
K. van den Brink
Communicatiemanagement
4,80
Peter 't Lam, Paula Zweekhorst
Kiezen voor communicatie
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad