• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Kiezen voor communicatie

kernbegrippen van professionele communicatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789089538086
Bindwijze
Overigen , Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Boom
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
144

Waar gaat het over?

Professionele communicatie is een boeiend, breed en uitdagend vakgebied. Wie kiest voor een opleiding binnen het communicatievak of wie gaat werken 'in de communicatie', heeft een goede theoretische en praktische basis nodig. Dit boek wil die basis bieden aan de hand van een toegankelijk schema: de COMpositie. Dit schema bevat de begrippen die binnen opleiding en beroepspraktijk de kern van het communicatievak vormen: Visie, Organisatie, Publieksgroepen, Content, Connect, Context en Aanpak. Na een korte uitleg over het schema worden de kernbegrippen in opeenvolgende hoofdstukken nader uitgewerkt. Hierbij staat de professionele invulling van communicatie centraal: communicatie voor, vanuit of met organisaties. Dat is beroepsmatige communicatie die doordacht, verantwoord, aansprekend en effectief moet zijn. Een mooi vak met een creatieve, conceptuele kant waarin aantrekkelijke teksten en beelden worden gemaakt en verbindingen worden gelegd. Maar er is ook de zakelijke kant van opdrachtgevers, budgetten en planning. De inhoud van het boek is gekoppeld aan een verdiepende website, te raadplegen via www.kiezenvoorcommunicatie.nl. Op deze kennisbank zijn allerlei begrippen, modellen, theorieën en ontwikkelingen die in het boek worden genoemd, nader te bestuderen. Het boek behandelt de hoofdlijnen, de kennisbank biedt een aanvullende, rijk gevulde bron van achtergronden. Kiezen voor communicatie is niet alleen interessant voor hbo-studenten Communicatie & Media, maar ook voor de professional die zich gaat focussen op of laat bijscholen in Communicatie, PR en Voorlichting.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Tweedehands Beetje gebruikt
15,00
Marshall B. Rosenberg
Geweldloze communicatie
Tweedehands Als nieuw
18,04
Tweedehands Beetje gebruikt
40,80
Tweedehands Als nieuw
12,10
Tweedehands Beetje gebruikt
15,00
Marshall B. Rosenberg
Geweldloze communicatie
Tweedehands Als nieuw
18,04
Tweedehands Beetje gebruikt
40,80
Tweedehands Als nieuw
12,10

Anderen bekeken ook

40% korting
6,50
Sigrid van Iersel, Marenthe de Bruijne
lenig Denken
10,35
50% korting
3,90
[{:name=>"Erik Reijnders"
Basisboek interne communicatie
12,80
Erik van Venetie, Jaap Luikenaar
Het grote lobbyboek
17,00
Rienk Stuive
Procesmanagement
28,40
31,75
50% korting
7,15
18,25
19,80
40% korting
Jochum de Graaf
Het mediaboek
4,05
Nel Verhoeven, Nel Verhoeven
Onderzoeken doe je zo!
sorry, niet op voorraad
Jan Verhaar, Stijn Schenk
Projectmatig werken
sorry, niet op voorraad
Iris Eshel, Jan Verhaar
Projectmanagement
sorry, niet op voorraad