• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Kiezen voor communicatie

Kernbegrippen van professionele communicatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Meer lezen, minder betalen! 4 boeken voor de prijs van 3 – of 8 voor 6 enz.
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar
3+1 actie

7,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Kiezen voor communicatie
Kiezen voor communicatie
Beetje gebruikt
7,40
10000368590
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789089538086
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina's
144

Waar gaat het over?

Professionele communicatie is een boeiend, breed en uitdagend vakgebied. Wie kiest voor een opleiding binnen het communicatievak of wie gaat werken 'in de communicatie', heeft een goede theoretische en praktische basis nodig. Dit boek wil die basis bieden aan de hand van een toegankelijk schema: de COMpositie. Dit schema bevat de begrippen die binnen opleiding en beroepspraktijk de kern van het communicatievak vormen: Visie, Organisatie, Publieksgroepen, Content, Connect, Context en Aanpak.

Na een korte uitleg over het schema worden de kernbegrippen in opeenvolgende hoofdstukken nader uitgewerkt. Hierbij staat de professionele invulling van communicatie centraal: communicatie voor, vanuit of met organisaties. Dat is beroepsmatige communicatie die doordacht, verantwoord, aansprekend en effectief moet zijn. Een mooi vak met een creatieve, conceptuele kant waarin aantrekkelijke teksten en beelden worden gemaakt en verbindingen worden gelegd. Maar er is ook de zakelijke kant van opdrachtgevers, budgetten en planning.

De inhoud van het boek is gekoppeld aan een verdiepende website, te raadplegen via www.kiezenvoorcommunicatie.nl. Op deze kennisbank zijn allerlei begrippen, modellen, theorieën en ontwikkelingen die in het boek worden genoemd, nader te bestuderen. Het boek behandelt de hoofdlijnen, de kennisbank biedt een aanvullende, rijk gevulde bron van achtergronden.

Kiezen voor communicatie is niet alleen interessant voor hbo-studenten Communicatie & Media, maar ook voor de professional die zich gaat focussen op of laat bijscholen in Communicatie, PR en Voorlichting.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Anouhk Sterken
Zeg het
Geef me een seintje
Peter M. Senge
The Fifth Discipline
3+1 actie
15,10
Jessica Rijnboutt
Argumenteren / Skills
3+1 actie
12,30
Rob van Vuure
Het lingeriedenken
3+1 actie
5,00
Marshall B. Rosenberg
Geweldloze communicatie
3+1 actie
17,00
Anouhk Sterken
Zeg het
Geef me een seintje
Peter M. Senge
The Fifth Discipline
3+1 actie
15,10
Jessica Rijnboutt
Argumenteren / Skills
3+1 actie
12,30
Rob van Vuure
Het lingeriedenken
3+1 actie
5,00
Marshall B. Rosenberg
Geweldloze communicatie
3+1 actie
17,00

Anderen bekeken ook

3+1 actie
4,40
3+1 actie
11,65
3+1 actie
6,40
3+1 actie
9,55
3+1 actie
7,45
3+1 actie
9,25
Jaap Luikenaar
Het grote lobbyboek
3+1 actie
12,55
3+1 actie
30,90
3+1 actie
10,80
Sigrid van Iersel
Lenig denken
3+1 actie
11,70
Jochum de Graaf
Het mediaboek
50% korting
3+1 actie
1,95
Geef me een seintje
Rienk Stuive
Procesmanagement
Geef me een seintje