• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het mediaboek

Hoe kom je in de media?
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
70% korting
nog 1 op voorraad

13,70

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Het mediaboek
Het mediaboek
Echt gebruikt
13,70
ISBN
9789059318717
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom uitgevers Den Haag
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina’s
209

Waar gaat het over?

Vijf miljoen Nederlandse websites met samen 350 miljoen webpagina's vragen non-stop, 24 uur per dag, zeven dagen per week, om aandacht. Via de kabel bereiken gemiddeld 35 televisiezenders de huiskamer, waarvan een stuk of tien Nederlandstalig. Het aanbod van radiozenders (landelijk, regionaal, lokaal) is overstelpend. Op sociale media als Facebook, Twitter en Hyves maken miljoenen Nederlanders gewag van hun belevenissen, vaak van persoonlijke aard en bedoeld voor vrienden, soms van publieke aard met het oogmerk een breed publiek te informeren. En dan zijn er altijd nog vijf, zes landelijk verspreide kranten, een stuk of twintig regionale dagbladen, vijfhonderd nieuwsbladen en duizenden magazines en tijdschriften.
Media zijn er altijd, overal en alom. Niet alleen zijn het er veel, ze zijn ook voortdurend aan verandering onderhevig. De komst van internet heeft de mediawereld compleet op zijn kop gezet, en de gevolgen van de digitale revolutie zijn nog lang niet uitgewoed.

Tegen deze woelige achtergrond biedt Het mediaboek een eerste inzicht in de werking van de media en vervolgens een handleiding voor het omgaan met die media. Een praktisch handboek voor iedereen die zich beroepsmatig of in verband met een opleiding, verdiept in de werking van communicatie en journalistiek. Maar ook voor elke organisatie of actiegroep, elke voorlichter of pr-functionaris van een ziekenhuis, school of sportvereniging die toegang zoekt tot de media. Of die, want andersom kan ook, juist uit de greep van al te opdringerige media wil blijven. Daarmee is
Het mediaboek onmisbaar in de omgang met de media.

Een hernieuwde uitgave van Het Mediaboek, zoals oorspronkelijk geschreven door Gerard Boon en Kees Brants, en uitgegeven door het Instituut voor Publiek en Politiek.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

K. Brants
Het mediaboek
20% korting
4,75
G. Boon
MEDIABOEK
14,20

Recensies

0 recensies
nog 1 op voorraad
11,30
Lukas Burgering
Crisis
nog 1 op voorraad
23,00
Mark van Vuuren
Kl!nk
Tweedehands Beetje gebruikt
22,70
Frank van Leer
De Impact Factor
nog 1 op voorraad
16,35
nog 1 op voorraad
11,30
Lukas Burgering
Crisis
nog 1 op voorraad
23,00
Mark van Vuuren
Kl!nk
Tweedehands Beetje gebruikt
22,70
Frank van Leer
De Impact Factor
nog 1 op voorraad
16,35

Anderen bekeken ook

6,55
Thijs Broer
Code rood
4,00
28,55
Belinda Belinda Gaag
Publieke communicatie
13,90
Stephan Steinmetz
De Wieg
9,50
Dees van Oosterhout
Politieke intelligentie
16,10
Chris Aalberts, Maarten Molenbeek
Mediarelaties en persvoorlichting
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Jochum de Graaf, Stephan Steinmetz
Het mediaboek
sorry, niet op voorraad