• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het strategisch communicatie frame

Praktisch methode voor strategie ontwikkeling
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

24,60

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Het strategisch communicatie frame
Het strategisch communicatie frame
Echt gebruikt
24,60
ISBN
9789491560637
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
Boom uitgevers Amsterdam
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
178

Waar gaat het over?

Het Strategisch Communicatie Frame Na het grote succes van de eerste druk van Het Strategisch Communicatie Frame (mei 2014) is dit alweer de vierde druk, aangevuld met een extra deel waarin 25 professionals aangeven hoe zij het Frame gebruiken en wat zij ervan vinden. Het Strategisch Communicatie Frame is ontwikkeld als methode voor het bepalen van een effectieve strategie. Of het nu gaat om een communicatiestrategie voor de lange termijn voor de organisatie, een communicatiestrategie voor een op handen zijnde fusie of overname, of een communicatiestrategie waarmee je programmadoelen wilt realiseren. Het Frame blijkt een universeel model voor strategieontwikkeling. Het doel van het Strategisch Communicatie Frame is professionals te helpen scherpe keuzes te maken. Dat is wat het Strategisch Communicatie Frame is, een hulpmiddel. Het Frame schrijft niet voor wat je moet doen of welke strategie de beste is. Dat hangt namelijk af van de situatie. Wel helpt het Frame om de juiste vragen te stellen, om uit te zoeken wat in jouw organisatie, bij jouw klant of in jouw project echt nodig is, en het dwingt je na te denken hoe communicatie daaraan kan bijdragen. Het helpt je keuzes te maken in wie en wat je nodig hebt om je ambities te realiseren. Het Strategisch Communicatie Frame is een planningsmethode die echt anders is dan het klassieke stappenplan. Deze methode is een agile methode waarmee je sneller kunt inspelen op de actualiteit en toch de regie kunt proberen te houden.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Tweedehands Als nieuw
7,00
Tweedehands Nieuw
10,00
Tweedehands Als nieuw
6,90
Tweedehands Echt gebruikt
6,04
Tweedehands Als nieuw
7,00
Tweedehands Nieuw
10,00
Tweedehands Als nieuw
6,90
Tweedehands Echt gebruikt
6,04

Anderen bekeken ook

Wil Michels, Wil J. Michels
Communicatiestrategie
34,00
Cees B.M. van Riel, Cees B.M. van Riel
Identiteit & Imago
13,55
38,20
34,20
Wil Michels, Wil J. Michels
Communicatiestrategie
28,65
Wil Michels, Wil J. Michels
Communicatiestrategie
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Noelle Aarts, Chantal Steuten
Strategische Communicatie
sorry, niet op voorraad