• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Basisboek online marketing

van strategie tot conversie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

10,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Basisboek online marketing
Basisboek online marketing
Als nieuw
10,75
ISBN
9789001887148
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers B.V.
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina’s
340

Waar gaat het over?

- Doorloopt het hele marketingproces;
- geschreven door meer dan 30 vakspecialisten;
- standaardwerk voor het vakgebied

Basisboek online marketing behandelt het volledige marketingproces. Niet alleen de theorie achter online marketing komt aan bod, maar ook de technieken en media. Basisboek Online Marketing introduceert eerst het kernprocesmodel en belicht vervolgens de strategische aspecten van online marketing, waarbij dieper wordt ingegaan op online consumentengedrag. Hierna komen alle relevante aspecten van websites aan bod: het ontwerpen van effectieve sites, de site als distributie- of communicatiekanaal en de site als onderdeel van het product. Sinds het verschijnen van de eerste druk is het boek uitgegroeid tot standaardwerk voor het vakgebied. Er is ook een identieke Engelstalige versie met internationale voorbeelden en cases.

In de derde editie van Basisboek online marketing zijn mobiele marketing en socialmediamarketing geïntegreerd met de andere vormen van digitale marketing. Omdat het opbouwen van een goede merkreputatie een steeds grotere rol binnen digitale marketing speelt is er een apart hoofdstuk aan online branding gewijd. Ook zijn alle ontwikkelingen op het gebied van online marketingcommunicatie opgenomen. Tot slot is het hoofdstuk over market-sensing vergaand aangepast.

Basisboek online marketing wordt gebruikt door meer dan driekwart van de studenten van commerciële opleidingen als Commerciële Economie, Communicatie, Small Business & Retail Management en NIMA-opleidingen.

In de derde editie van Basisboek online marketing zijn mobiele marketing en socialmediamarketing geïntegreerd met de andere vormen van digitale marketing. Omdat het opbouwen van een goede merkreputatie een steeds grotere rol binnen digitale marketing speelt is er een apart hoofdstuk aan online branding gewijd. Ook zijn alle ontwikkelingen op het gebied van online marketingcommunicatie opgenomen. Tot slot is het hoofdstuk over market-sensing vergaand aangepast.

Basisboek online marketing wordt gebruikt door meer dan driekwart van de studenten van commerciële opleidingen als Commerciële Economie, Communicatie, Small Business & Retail Management en NIMA-opleidingen.

Over de auteurs
Berend Sikkenga (Senior Marketing Professional) is een digital manager met ruim vijftien jaar ervaring aan zowel bureau- als klantzijde, bij onder meer Essent en Booleanpark. Als Manager Digital Services & Communications bij Ziggo was verantwoordelijk voor alle klantenservice en -communicatie via digitale, sociale, e-mail- en printkanalen. Momenteel is hij als Director E-commerce & Grocery bij LEGO verantwoordelijk voor sales en omnichannel in de Benelux. Hij verzorgt daarnaast trainingen en gastcolleges.

Marjolein Visser (Register Marketeer) werkt als adviseur en interim-manager aan innovatie van businessmodellen en het optimaliseren van de ROI van marketing. Ze is oprichter van TourWise, online marketingoplossingen voor toerisme en recreatie, en managing consultant van marketingadviesbureau MarketWise. Daarnaast verzorgt ze trainingen en is ze betrokken bij verschillende master- en hbo-opleidingen.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

50% korting
[{:name=>"Marjolein Visser"
Basisboek online marketing
3,95
48,70
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek online marketing
11,95

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Nieuw
52,35
40% korting
nog 1 op voorraad
8,45
nog 1 op voorraad
20,10
40% korting
10,80
Tweedehands Nieuw
52,35
40% korting
nog 1 op voorraad
8,45
nog 1 op voorraad
20,10
40% korting
10,80

Anderen bekeken ook

Tonny Loorbach
Doelgerichte SEO
10,80
50% korting
[{:name=>"Marjolein Visser"
Basisboek online marketing
3,95
14,10
Bart Bossink, Enno Masurel
Maatschappelijk verantwoord ondernemen
10,55
Alexander Osterwalder
Business model generatie
13,70
48,70
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek online marketing
11,95
50% korting
8,70
Martijn van Tongeren
De Online Marketing Tornado
13,95
sorry, niet op voorraad