• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Succesvolle Emailmarketing

Versterken Van Loyaliteit Verhogen Van Sales
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789076051208
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Beerens Business Press Bv
Jaar van uitgifte
2005
Aantal pagina’s
139

Waar gaat het over?

Nog maar tien jaar geleden had nauwelijks iemand van e-mailmarketing gehoord. Inmiddels weet iedereen wat het is en heeft bijna iedereen wel een e-mailadres. Eén ding is zeker: e-mail, e-mailmarketing en welke termen u er ook aan geeft, het is niet meer weg te denken in de totale marketing- en communicatiemix. Het is een onlosmakelijk onderdeel van de nieuwe media. Het is snel, het is effectief, het is actueel, kortom: we kunnen er niet meer omheen. Reden genoeg voor een boek. Een boek waarin kort wordt omschreven waarom e-mailmarketing is ontstaan, maar met name een boek vol met tips en aandachtspunten waar u iets mee kunt als u van plan bent om e-mail in te zetten in uw totale (direct-)marketingmix. Niet het eerste boek over e-mailmarketing en vast niet het laatste... maar wel een boek waarin heel sterk de nadruk ligt op de praktijk van e-mailmarketing.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

Philip Kotler, Fernando Trias De Bes
Laterale Marketing
4,75
Tamara Gielen, Hans Smellinckx
E-mailmarketing
5,45
10% korting
10,80
25% korting
16,95