• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Strategie Vanuit Visie

Groei En Herstructurering Van Organisaties
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

12,05

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Strategie Vanuit Visie
Strategie Vanuit Visie
Als nieuw
12,05
ISBN
9789013029758
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Uitgeverij Kluwer Bv
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina’s
290

Waar gaat het over?

Organisaties staan veelvuldig voor belangrijke strategische vraagstukken van groei en herstructurering. Zij kunnen deze zien als een zelfstandige strategie met een strategische verandering als doel op zichzelf. Dit boek gaat over hoe organisaties groei en herstructurering kunnen optimaliseren, gericht op de strategische positie en de waardecreatie van de organisatie. Een goede strategische waardepositie verzekert een sterke en duurzame symbiose tussen de markt, organisatie en resultaten van een onderneming. Strategie heeft geen vast recept, wel terugkerende elementen en stappen. Strategie vanuit visie heeft een eigen kijk op strategie. Het combineert belangrijke inzichten uit strategisch management, corporate finance en verandermanagement. En bespreekt op basis van beproefde benaderingen en methoden een integrale, eigentijdse strategie rond de markt-, organisatie- en resultaatgerichtheid van de organisatie. Het is gestoeld op de bestaande theorie en verankerd in de dagelijkse praktijk waarin organisaties actief zijn. Strategie vanuit visie is een compact en leesbaar overzichtsboek. Het is bedoeld voor ondernemers, managers, aandeelhouders, investeerders en commissarissen die vanuit hun eigen visie en situatie concreet met een strategisch vraagstuk aan de slag willen. Om in korte tijd inzicht te krijgen in de bewezen en laatste ontwikkelingen en thema's op het gebied van strategievorming. Het boek behandelt ruim vijftig korte cases om onderwerpen te illustreren. Daarnaast is het zeer geschikt voor onderwijs- en studiedoeleinden en als naslagwerk. Na het lezen van dit boek heeft u een concreet kader voor: - de analyse van de markt, organisatie en resultaten; - de formulering van een visie op de strategische waardepositie; - de planning en realisatie van een bedrijfsstrategie; - de toepassing van strategisch waardemanagement; - het omgaan met vraagstukken van overnames en continuïteit; - een checklist om een bedrijfsstrategie te evalueren.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

nvt, R. van Rijn
Strategie Vanuit Visie
Tweedehands Als nieuw
12,05
nvt, R. van Rijn
Strategie Vanuit Visie
Tweedehands Beetje gebruikt
8,85
nog 1 op voorraad
5,00
Jef Clement, Ann Crabbe
Inspirerend coachen
Tweedehands Echt gebruikt
35,50
Tweedehands Echt gebruikt
5,25
Tweedehands Beetje gebruikt
9,50
nvt, R. van Rijn
Strategie Vanuit Visie
Tweedehands Als nieuw
12,05
nvt, R. van Rijn
Strategie Vanuit Visie
Tweedehands Beetje gebruikt
8,85
nog 1 op voorraad
5,00
Jef Clement, Ann Crabbe
Inspirerend coachen
Tweedehands Echt gebruikt
35,50
Tweedehands Echt gebruikt
5,25
Tweedehands Beetje gebruikt
9,50

Anderen bekeken ook

30,30
René Ten Bos
Strategisch denken
21,70
8,10
7,45
Laura Donker, N.v.t.
Geluk
8,90
Margriet Guiver-Freeman
Strategie en doelen bepalen
5,05
19,00
Rick Pastoor
Grip
17,55
Laurie Beth Jones
Uw Missie
8,60
Theo IJzermans, D. Dimattia
Produktief Denken
4,75