• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Principes van bedrijfseconomie

Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789043033930
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
257

Waar gaat het over?

Principes van bedrijfseconomie behandelt bedrijfseconomie in de breedte én in de diepte. Niet alleen de oorsprong en de betekenis van bedrijfseconomie worden besproken, maar ook de financiële kant van de onderneming komt uitgebreid aan de orde met onderwerpen als management accounting, cost accounting en investeringsvraagstukken. Aan de hand van actuele voorbeelden uit het MKB en het internationaal bedrijfsleven leren studenten wat bedrijfseconomie in de praktijk inhoudt. Deze benadering zorgt ervoor dat de behandelde stof direct en op eenvoudige wijze kan worden toegepast in de dagelijkse praktijk. De derde editie van Principes van bedrijfseconomie bevat onder andere geactualiseerde casuïstiek. Ook is er nu meer aandacht voor de bedrijfseconomische processen in de dienstverlenende sector. Elk hoofdstuk sluit af met een samenvatting, begrippenlijst, vragen en een casus. Het laatste hoofdstuk van het boek bestaat uit een uitgebreide behandeling en uitwerking van een ondernemingsplan. Principes van bedrijfseconomie is geschreven voor studenten in het hoger economisch onderwijs. Tevens is het geschikt als naslagwerk voor werknemers en ondernemers. Clarence van der Putte is economisch psycholoog. Hij is actief als commercieel marktonderzoeker en geeft les aan de Faculteit Business en Economie van de Hogeschool van Amsterdam. Fred Rienstra is marketingeconoom en werkt als lean-consultant bij ABN AMRO. Daarnaast is hij als docent verbonden aan de Faculteit Business en Economie van de Hogeschool van Amsterdam. In MyLab Nederlandstalig hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal: * Meerkeuze- en open vragen * Opgaven * Cases * Figuren en Tabellen * Begrippentrainer * Powerpoints
Lees verder

Recensies

0 recensies
4=3 actie
7,15
Ruud Boer
Brand Design
4=3 actie
5,50
Ruud Boer
Brand Design
4=3 actie
5,15
4=3 actie
nog 1 op voorraad
32,55
4=3 actie
nog 1 op voorraad
34,10
Vanitha Swaminathan
Strategisch merkenmanagement
4=3 actie
nog 1 op voorraad
49,35
4=3 actie
7,15
Ruud Boer
Brand Design
4=3 actie
5,50
Ruud Boer
Brand Design
4=3 actie
5,15
4=3 actie
nog 1 op voorraad
32,55
4=3 actie
nog 1 op voorraad
34,10
Vanitha Swaminathan
Strategisch merkenmanagement
4=3 actie
nog 1 op voorraad
49,35

Anderen bekeken ook

Frits Kluijtmans
Leerboek HRM
4=3 actie
35,75
Frits Kluijtmans
Leerboek HRM
4=3 actie
5,00
4=3 actie
89,80
4=3 actie
44,25
4=3 actie
7,50
4=3 actie
26,60
4=3 actie
11,90
4=3 actie
6,04