• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing, de essentie

de essentie
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie

17,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing, de essentie
Marketing, de essentie
Echt gebruikt
17,00
ISBN
9789043036528
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina’s
328

Waar gaat het over?

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie – van begin tot eind – op een heldere en bondige manier. Deze nieuwe editie van Marketing, de essentie behandelt de nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant, om er waarde van de klant voor terug te krijgen. In deze 14e editie is meer ruimte voor de customer journey, gaan we in op value proposition design en zijn de gedeelten over digital marketing verder uitgediept. Daarnaast besteden we aandacht aan nieuwe begrippen als deeleconomie en data driven marketing. Dankzij tal van actuele en aansprekende voorbeelden uit de marketingpraktijk, en de online ondersteuning via de digitale leeromgeving MyLab Nederlandstalig blijft het boek langer zijn waarde behouden en wordt het aantrekkelijker om het te lezen en te bestuderen. In MyLab hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal, zoals: • Een interactieve eText met veel extra illustratief materiaal, zoals filmpjes, links en animaties • Een begrippentrainer • Toetsvragen • Cases en opdrachten • Alle figuren en tabellen in PowerPoint Voor docenten staan op het docentengedeelte van MyLab verdiepingsmateriaal, samenvattingen van de hoofdstukken in PowerPoint en extra opdrachten en uitwerkingen. Gary Armstrong is bekroond hoogleraar voor bachelorstudenten bedrijfswetenschappen. Philip Kotler, eveneens hoogleraar, is een van de toonaangevende autoriteiten op het gebied van marketing. De Nederlandse bewerking is verzorgd door Paul van der Hoek en Ton Borchert. Ton Borchert is als hogeschooldocent Marketing verbonden aan Hogeschool Utrecht en Paul van der Hoek is opleidingsmanager aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

30% korting
4=3 actie
5,35
sorry, niet op voorraad

Recensies

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,85
Phillip L. Hunsaker
Managementvaardigheden
4=3 actie
6,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,00
4=3 actie
8,85
Ellko Huizingh
Innovatiemanagement
4=3 actie
11,05
Ellko Huizingh
Innovatiemanagement
4=3 actie
13,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,85
Phillip L. Hunsaker
Managementvaardigheden
4=3 actie
6,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,00
4=3 actie
8,85
Ellko Huizingh
Innovatiemanagement
4=3 actie
11,05
Ellko Huizingh
Innovatiemanagement
4=3 actie
13,00

Anderen bekeken ook

4=3 actie
14,15
4=3 actie
38,70
4=3 actie
7,50
Alexander Osterwalder
Business model generatie
4=3 actie
16,50
Suzanne de Bakker
Contentmarketing
4=3 actie
28,90
4=3 actie
13,70
Geert Buskes
Online marketing
4=3 actie
24,40
4=3 actie
15,50
Rienk Stuive
Procesmanagement
4=3 actie
12,80
Stephen P. Robbins
Gedrag in organisaties
4=3 actie
53,50
Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad