• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing, de essentie

de essentie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

36,10

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing, de essentie
Marketing, de essentie
Echt gebruikt
36,10
ISBN
9789043036528
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina’s
328

Waar gaat het over?

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie – van begin tot eind – op een heldere en bondige manier. Deze nieuwe editie van Marketing, de essentie behandelt de nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant, om er waarde van de klant voor terug te krijgen. In deze 14e editie is meer ruimte voor de customer journey, gaan we in op value proposition design en zijn de gedeelten over digital marketing verder uitgediept. Daarnaast besteden we aandacht aan nieuwe begrippen als deeleconomie en data driven marketing. Dankzij tal van actuele en aansprekende voorbeelden uit de marketingpraktijk, en de online ondersteuning via de digitale leeromgeving MyLab Nederlandstalig blijft het boek langer zijn waarde behouden en wordt het aantrekkelijker om het te lezen en te bestuderen. In MyLab hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal, zoals: • Een interactieve eText met veel extra illustratief materiaal, zoals filmpjes, links en animaties • Een begrippentrainer • Toetsvragen • Cases en opdrachten • Alle figuren en tabellen in PowerPoint Voor docenten staan op het docentengedeelte van MyLab verdiepingsmateriaal, samenvattingen van de hoofdstukken in PowerPoint en extra opdrachten en uitwerkingen. Gary Armstrong is bekroond hoogleraar voor bachelorstudenten bedrijfswetenschappen. Philip Kotler, eveneens hoogleraar, is een van de toonaangevende autoriteiten op het gebied van marketing. De Nederlandse bewerking is verzorgd door Paul van der Hoek en Ton Borchert. Ton Borchert is als hogeschooldocent Marketing verbonden aan Hogeschool Utrecht en Paul van der Hoek is opleidingsmanager aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Armstrong Gary, Kotler Philip
Marketing, De Essentie
3,90
Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing, Essentie 9/E
3,90

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Alvin Burns, Ronald Bush
Principes van marktonderzoek
nog 1 op voorraad
31,04
Stephen P. Robbins, Mary A. Coulter
Management
nog 1 op voorraad
5,10
Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing
Tweedehands Echt gebruikt
17,85
Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing
Tweedehands Beetje gebruikt
18,90
Laurence Turcksin, Bart Arrazola de Onate
Management
nog 1 op voorraad
26,60
nog 1 op voorraad
29,10
Alvin Burns, Ronald Bush
Principes van marktonderzoek
nog 1 op voorraad
31,04
Stephen P. Robbins, Mary A. Coulter
Management
nog 1 op voorraad
5,10
Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing
Tweedehands Echt gebruikt
17,85
Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing
Tweedehands Beetje gebruikt
18,90
Laurence Turcksin, Bart Arrazola de Onate
Management
nog 1 op voorraad
26,60
nog 1 op voorraad
29,10

Anderen bekeken ook

Philip Kotler, Gary Armstrong
Principes van marketing
18,45
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Business model generatie
19,70
nvt, Dr. P.J. Voort
Basic business grammar
12,20
Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Hongwei He
Principes van marketing
45,00
Timothy A. Judge, Stephen P. Robbins
Gedrag in organisaties
46,00
Jan-Carel Bast, Jan Snijders
Ondernemen met informatie
13,00
Rienk Stuive, Peter Thuis
Bedrijfskunde Integraal
36,00
Martijn van Tongeren, Tonny Loorbach
De Online Marketing Tornado
12,50
Rienk Stuive
Procesmanagement
25,85
Suzanne de Bakker
Contentmarketing
23,45
sorry, niet op voorraad
Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing
sorry, niet op voorraad
Nino Adamo, Geert Buskes
Online marketing
sorry, niet op voorraad