• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Online marketing

de essentie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789043035101
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
373

Waar gaat het over?

Online marketing is niet meer weg te denken uit het marketingvak. Voor elke onderneming kan online marketing een belangrijke rol spelen in het bereiken en behouden van klanten. De afgelopen jaren is online marketing geëvolueerd tot een volwassen vakgebied dat voortdurend in beweging is. Er ontstaan steeds nieuwe trends en aanvullende mogelijkheden om de relatie met de klant aan te gaan en te verdiepen. Online marketing, de essentie beschrijft de kern van online marketing en de belangrijkste onderdelen van een online marketingaanpak. Het uitgangspunt van dit boek is het geven van een praktische uitleg van de theorie met veel praktijkvoorbeelden en video's ter ondersteuning. Dit boek is opgebouwd uit vijf delen die op logische wijze de verschillende onderdelen van het online marketingvak behandelen. Elk hoofdstuk bevat cases en beeldmateriaal die de theorie verduidelijken. Naast de trends en ontwikkelingen komen onder andere de klantreis, de online marketingstrategie en de verschillende online marketingmiddelen zoals display advertising, affiliate marketing, mobile marketing en conversieoptimalisatie aan bod. Tot slot is er aandacht voor het belang van techniek en projectmanagement en wordt de student geholpen alle elementen om te zetten naar een concreet actieplan. Online marketing, de essentie is uitermate geschikt voor studenten die behoefte hebben aan een praktisch toepasbaar en uitgebreid online marketingboek, maar het is ook bedoeld om marketeers en ondernemers een body of knowledge te geven in dit snel veranderende vakgebied. Dit boek biedt een gestructureerde, praktische kennismaking met het vak en de vele kansen die het biedt. Nino Adamo is parttime werkzaam bij de Hogeschool Arnhem en Nijmegen als docent (Online) Marketing en is examinator bij het NIMA. Daarnaast is hij mede-eigenaar van een aantal online initiatieven (www.zoekdierenarts.nl en www.thuisvaccinatie.nl). Geert Buskes is eigenaar van digital marketingbureau Effecty.nl dat kleine en grote organisaties op een resultaat- en klantgerichte wijze ondersteunt bij digitale marketingvraagstukken. Daarnaast is hij met enige regelmaat docent en gastspreker bij diverse opleidingsinstituten en multinationals. MyLab Nederlandstalig In MyLab Nederlandstalig hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid aanvullend en ondersteunend materiaal: * eText 2.0 * Toetsvragen * Begrippentrainer * Figuren en tabellen * Cases * Links
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Tweedehands Echt gebruikt
11,04
Joost Steins Bisschop, Geert-Jan Smits
De online scorecard 3.0
nog 1 op voorraad
8,25
Ellko Huizingh
Innovatiemanagement
Tweedehands Beetje gebruikt
12,04
Ellko Huizingh
Innovatiemanagement
Tweedehands Als nieuw
13,10
Diddo van Zand, D. van Zand
Mensenkennis ontwikkelen
Tweedehands Echt gebruikt
6,10
Christiaan Alberdink Thijm
Nieuwe Informatierecht
nog 1 op voorraad
5,25
Tweedehands Echt gebruikt
11,04
Joost Steins Bisschop, Geert-Jan Smits
De online scorecard 3.0
nog 1 op voorraad
8,25
Ellko Huizingh
Innovatiemanagement
Tweedehands Beetje gebruikt
12,04
Ellko Huizingh
Innovatiemanagement
Tweedehands Als nieuw
13,10
Diddo van Zand, D. van Zand
Mensenkennis ontwikkelen
Tweedehands Echt gebruikt
6,10
Christiaan Alberdink Thijm
Nieuwe Informatierecht
nog 1 op voorraad
5,25

Anderen bekeken ook

Lois P. Frankel, Lois P. Frankel
Nice girls don't get the corner office
6,04
Martijn van Tongeren, Tonny Loorbach
De Online Marketing Tornado
11,50
Mirjam Broekhoff, Harm Stumpel
Marktonderzoek
52,55
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
49,90
Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Hongwei He
Principes van marketing
45,00
Verne Harnish
Scaling up
14,15
Mirjam Broekhoff, Harm Stumpel
Marktonderzoek
3,90
sorry, niet op voorraad
Carolien Vader
Content Playbook
sorry, niet op voorraad
Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing
sorry, niet op voorraad
Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens
Marketingcommunicatie
sorry, niet op voorraad
Mirjam Broekhoff, Harm Stumpel
Marktonderzoek
sorry, niet op voorraad