• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Merkpositionering

brug tussen marketing en communicatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

30,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Merkpositionering
Merkpositionering
Als nieuw
30,90
ISBN
9789001862688
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
340

Waar gaat het over?

Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie.Waarom kiezen voor Merkpositionering?*veel aansprekende en actuele voorbeelden;*aandacht voor theorie én praktijk;*handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.Een onderscheidende merkpositie is cruciaal voor ieder bedrijf en iedere organisatie. Die merkpositie vormt namelijk de basis voor alle verder marketingbeslissingen die je neemt. Je zou kunnen zeggen dat merkpositionering de brug is tussen marketing aan de ene kant en communicatie aan de andere kant. Toch wordt er aan dit onderwerp in de meeste marketing- en communicatieboeken maar weinig aandacht besteed. Merkpositionering brengt daar verandering in. Dit boek focust namelijk volledig op dit binnen de marketingstrategie zo belangrijke onderwerp. Het bevat de meest recente theorie over merkpositionering. Zo is er volop aandacht voor het gedachtegoed van Byron Sharp en ook het Value Compass komt uitgebreid aan de orde. Ook leer je welke relaties er zijn tussen merkpositionering en onderwerpen als merknaam, merkarchitectuur, communicatie en personeel. Maar het boek leert je ook stap voor stap hoe je het positioneren van een merk aanpakt. Dit maakt het een onmisbaar handboek als je je met marketingstrategie bezighoudt, of wilt gaan bezighouden. Het boek is ook verkrijgbaar als e-book.Online ondersteuningOp de ondersteunende website vind je toetsvragen en weblinks. Hiermee kun je je kennis over merkpositionering toetsen en verder vergoten. Erg handig bij het voorbereiden op je tentamens!
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
10,75
Jim Stolze
Uitverkocht!
Tweedehands Als nieuw
5,45
Floor de Ruiter
Valueframing
nog 1 op voorraad
42,35
Tweedehands Als nieuw
10,75
Jim Stolze
Uitverkocht!
Tweedehands Als nieuw
5,45
Floor de Ruiter
Valueframing
nog 1 op voorraad
42,35

Anderen bekeken ook

Jaap van der Grinten
Positioneren
11,80
24,20
24,25
Nel Verhoeven
Wat is onderzoek?
sorry, niet op voorraad
Ruud t. Frambach, Edwin J. Nijssen
Marketingstrategie
sorry, niet op voorraad
Wil Michels, Wil J. Michels
Communicatiestrategie
sorry, niet op voorraad
Andy Mosmans, Patrick van Thiel
Branding
sorry, niet op voorraad