• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Karaktervol positioneren

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

31,80

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Karaktervol positioneren
Karaktervol positioneren
Als nieuw
31,80
ISBN
9789492196088
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Adfo Books
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
208

Waar gaat het over?

Deze serie mag je niet missen Karaktervol positioneren Merken die zich baseren op een oerkarakter zijn succesvoller. Vanuit een karakter kan elke organisatie verschil maken in wie ze is en hoe ze dingen doet in plaats van wat ze doet. Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model, met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten. Verschillende merkeigenaren, waaronder SNS, Coolblue en Albert Heijn, delen hun inzichten. Marc van Eck vult die aan met scherpe analyses en plaatst ze in een theoretisch kader. Hij laat zien hoe jij een merk een herkenbaar karakter geeft en daarmee succesvoller bent dan de concurrent. Hoe menselijker het merk, hoe sterker. 'Als we als marketeers waarde willen toevoegen aan klanten, de organisatie en de maatschappij zullen we de essentie ofwel het karakter van het merk heel goed moeten kunnen vastpakken en concreet en consistent relevant moeten maken. Zo wordt het merk een inspirerend kompas voor de hele organisatie. Dat vraagt veel inzicht, kennis en vasthoudendheid van merkbouwers' Patrick Kuijsters, director Marketing & Online bij SNS Bank 'Het kennen van het karakter van je merk blijkt heel veel richting te geven aan de hele organisatie over hoe en in welke toon je met de klant wil communiceren om verschil te maken.' Saskia Egas Reparaz, directeur Marketing & Format bij Albert Heijn
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Jeske Nederstigt, Theo Poiesz
Consumentengedrag
Tweedehands Echt gebruikt
15,20
Jeske Nederstigt, Theo Poiesz
Consumentengedrag
Tweedehands Als nieuw
15,35
Dieter Veulemans
Time to pop-up
nog 1 op voorraad
29,50
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek online marketing
Tweedehands Beetje gebruikt
9,00
Tweedehands Als nieuw
18,40
Jeske Nederstigt, Theo Poiesz
Consumentengedrag
Tweedehands Echt gebruikt
15,20
Jeske Nederstigt, Theo Poiesz
Consumentengedrag
Tweedehands Als nieuw
15,35
Dieter Veulemans
Time to pop-up
nog 1 op voorraad
29,50
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek online marketing
Tweedehands Beetje gebruikt
9,00
Tweedehands Als nieuw
18,40

Anderen bekeken ook

Marc van Eck, Ellen Leenhouts
Businessplan op 1 A4
6,04
Antal de Waij
Content!
21,35
Andy Mosmans
BrandingNL
22,25
Byron Sharp, Byron Sharp
How Brands Grow
18,80
Karel Jan Alsem, Erik Kostelijk
Merkpositionering
30,35
Marc van Eck, Ellen Leenhouts
Het succes van internal branding
16,80
Tom van den Bergh
Beyond brands
sorry, niet op voorraad