• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Media morgen - de media op zijn kop

overleven onze klassieke media de radicale impact van internet, social media en mobile?
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

5,10

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Media morgen - de media op zijn kop
Media morgen - de media op zijn kop
Als nieuw
5,10
ISBN
9789081698412
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Atlas Contact, Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
200

Waar gaat het over?

Verbaast het je dat de businessmodellen van de klassieke media op de helling staan? Het commerciële verhaal van televisie, kranten, magazines en radio dat al zo lang bestaat, valt steeds meer uit elkaar. Maar hoe komt dat? Jij en ik gedragen ons als consumenten vandaag zoveel anders. Dankzij technologie nemen we de controle over hoe, wanneer en welke media we consumeren. Bovendien zijn we verbonden met elkaar. Ons sociaal netwerk houdt ons op de hoogte van het nieuws, kondigt nieuwe producten aan en vertelt of ze de moeite waard zijn. Meer nog, we gaan al die kennis mobiel gebruiken via tablets en smartphones. Weten de mediabedrijven hoe ze hiermee moeten omgaan? Neen. Steken vele media hun kop in het zand? Ja. Hoe moeten de mediaspelers zich organiseren om succesvol te blijven? En hoe vermijden ze dat ze ingehaald worden door internationale uitdagers die op de loer liggen? In Media Morgen neemt Jo Caudron je mee naar de toekomst van de media. Ondanks hun sterke troeven van vandaag, moeten ze net als adverteerders en marketeers hun aanpak afstemmen op de vernieuwde technologie en de vernieuwde consument. Ontdek de weg naar die grote uitdagingen! Jo Caudron is als ondernemer gepassioneerd door technologie en media. Hij is een veelgevraagd spreker op het vlak van digitale en sociale media en adviseert grote bedrijven in binnen- en buitenland. Zijn gedreven vertelstijl inspireert iedereen bij wie de media nauw aan het hart liggen.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

nog 1 op voorraad
5,45
nog 1 op voorraad
4,75
Peter Minkjan, Sanne Hekman
Scoren met Facebook marketing
nog 1 op voorraad
13,60
Tweedehands Als nieuw
8,75
nog 1 op voorraad
15,60
David Kok, Ewoud de Voogd
Open Gemeenten 2015
nog 1 op voorraad
5,00
nog 1 op voorraad
5,45
nog 1 op voorraad
4,75
Peter Minkjan, Sanne Hekman
Scoren met Facebook marketing
nog 1 op voorraad
13,60
Tweedehands Als nieuw
8,75
nog 1 op voorraad
15,60
David Kok, Ewoud de Voogd
Open Gemeenten 2015
nog 1 op voorraad
5,00

Anderen bekeken ook

Hanneke Evers, H.J. Evers
Media-Ethiek
4,25
Katheline De Lembre, Katheline De Lembre
Media onder de loep
3,90
Paulus van Bortel
Wij en de media
8,15
sorry, niet op voorraad