• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Media en publiek

theorieën over media-impact
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789462363878
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Boom uitgevers Den Haag
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
277

Waar gaat het over?

Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen sociale wetenschappers, maar ook politici, opvoeders en anderen hebben zich de afgelopen decennia steeds meer beziggehouden met deze vragen.In Media en publiek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van deze theorieën zijn gericht op het verklaren van effecten van de media op het publiek. Daarnaast worden ook theorieën besproken die de relatie tussen media en publiek meer vanuit het standpunt van het publiek bekijken en het mediagebruik proberen te verklaren. De wereld van de communicatie verandert razendsnel. Deze zevende druk is geheel herzien en geactualiseerd.Media en publiek is geschreven voor studenten communicatie in het hoger onderwijs en geïnteresseerden in de media en hun effecten.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

S. Brennecke
Media en publiek
4=3 actie
6,45
Connie de Boer
Media En Publiek
4=3 actie
12,80
S.I. Brennecke
Media en publiek
4=3 actie
5,45

Recensies

0 recensies
4=3 actie
5,00
4=3 actie
4,04
4=3 actie
6,90
4=3 actie
5,00
4=3 actie
5,00
4=3 actie
4,04
4=3 actie
6,90
4=3 actie
5,00

Anderen bekeken ook

4=3 actie
15,10
Jean Tillie
Gedeeld land
4=3 actie
14,15
4=3 actie
16,95
Willem Koetsenruijter
Beeldtaal
4=3 actie
35,95
Mark Deuze
Leven in media
4=3 actie
15,00
Kees van Wijk
De media-explosie
4=3 actie
11,50