• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Mede Mogelijk Gemaakt Door.....

Het Complete Werk Over Sponsoring En Fondsenwerving In De Non-Profitsector
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
nog 1 op voorraad

26,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Mede Mogelijk Gemaakt Door.....
Mede Mogelijk Gemaakt Door.....
Als nieuw
26,00
ISBN
9789035230644
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
LNRS Data Services B.V
Jaar van uitgifte
2009

Waar gaat het over?

sponsoring en fondsenwerving in de non-profitsector. U krijgt inzicht in de mogelijkheden maar ook in de beperkingen. Het boek behandelt theorie en achtergronden. Daarnaast staan de praktische mogelijkheden beschreven voor uw organisatie. Maar dat is niet alles. U leert bijvoorbeeld ook hoe sponsoring kan bijdragen aan een verbetering van uw imago of aan versterking van uw relaties. U leert zich als organisatie professioneel naar de charitasmarkt op te stellen om zo het maximale resultaat te behalen.

Het boek bestaat uit twee delen. Deel 1 De theorie, definieert alle gerelateerde termen en enkele achtergronden. De betrokken partijen worden nauwkeurig beschreven, net als mogelijkheden, beperkingen en diverse onderzoeken. Ook aan trends en verwachte ontwikkelingen in de toekomst wordt aandacht besteed. Deel 2 De praktijk: avontuur en onderneming, beschrijft de basisopzet van een sponsorplan en de mogelijke organisatie daarvan. Het zakelijk gedrag van de instelling jegens haar relaties staat in dit deel centraal. Procedures en protocollen komen ruimschoots aan bod. Verder staat een tienstappenplan vermeld dat het gehele wervingsproces overziet, zodat u geen steek laat vallen. Tips uit de praktijk, een handige adressenlijst en een uitvoerig overzicht van te raadplegen literatuur completeren dit nuttige boek.

Dit is de vierde gewijzigde druk van Mede mogelijk gemaakt door... . Het boek is geheel geactualiseerd en is bij uitstek geschikt voor organisaties die hun budget willen aanvullen met sponsoring en fondsenwerving. Daarbij valt te denken aan instellingen voor gezondheids- en welzijnszorg, onderwijsinstellingen, maar ook aan culturele instellingen als musea en theaters en aan verenigingen voor natuurbehoud.

Over de auteur
Maerten Verstegen is een pionier op het gebied van sponsoring in de non-profitsector. Eind jaren tachtig was hij de eerste in Nederland die vanuit de praktijk, als directeur van het Canisius-Wilhemina Ziekenhuis in Nijmegen, succesvol ervaring opdeed met het werven van fondsen. Hij is oprichter van de stichting Instituut voor Sponsoring en Fondsenwerving (ISF) en een veelgevraagd spreker.
Lees verder

Recensies

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,75
4=3 actie
24,50
25% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,00
30% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,75
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,20
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,75
4=3 actie
24,50
25% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,00
30% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,75
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,20