• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Nima Marketingfacts jaarboek 2022-2023

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

9,10

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Nima Marketingfacts jaarboek 2022-2023
Nima Marketingfacts jaarboek 2022-2023
Als nieuw
9,10
ISBN
9789078972150
Bindwijze
Overigen
Taal
Overig
Uitgeverij
Marketingfacts B.V.
Jaar van uitgifte
2022
Aantal pagina’s
492

Waar gaat het over?

Marketing bestaat niet alleen bij de gratie van strategie en een holistisch perspectief op een segment of markt. Marketeers zijn bij uitstek professionals die in staat zijn om plannen ‘van papier af te laten komen’, te activeren en te realiseren in de vorm van nieuwe kanalen, verbeterde beleving bij klanten, gewijzigde prijsplannen, nieuwe proposities, aangescherpte merkpositioneringen en dat alles in communicatie met klanten. Die combinatie van creatief, strategisch vernuft en de capaciteit ‘to really put things in motion’, maakt marketing heden-ten-dage tot één van de allerbelangrijkste functies binnen organisaties. Alles in dit boek is marketing en de inhoud is zéér actueel, met stats, onderzoek en cases van nú. Dit Jaar. Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2022-2023 is zo een studieboek, een naslagwerk, een marketing-update en een serie korte opleidingen in één. Elk hoofdstuk wordt per jaar aangepast door een team vaste marketingspecialisten uit de achterban van Marketingfacts en beroepsvereniging NIMA. Van student tot ondernemer, van vakdocent tot doorgewinterde senior marketeer: zodra je écht de laatste insights, overzichten of informatie over zo’n deelgebied nodig hebt, volstaat het naslaan van een hoofdstuk. Geen boek dus dat je van cover tot cover leest, maar een serie bondige hoofdstukken die samen de essentie van marketing omvatten. Het vak en de functie. Van marketingstrategie tot customer experience, van media tot data analytics. Voor deze 17e editie zijn twee geheel nieuwe hoofdstukken toegevoegd: Marketing Technology en B2B-Marketing. Er zijn zijn vier Hot Topics uitgewerkt over Diversiteit in Marketing, het Marketing Team, de Duurzaamheidsparadox en het Moreel Marketing Kompas.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

nog 1 op voorraad
5,45
R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
5,75
Tweedehands Als nieuw
13,25
Jim Stolze
Uitverkocht!
nog 1 op voorraad
5,45
J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Echt gebruikt
3,90
nog 1 op voorraad
5,45
R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
5,75
Tweedehands Als nieuw
13,25
Jim Stolze
Uitverkocht!
nog 1 op voorraad
5,45
J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Echt gebruikt
3,90

Anderen bekeken ook

16,04
Andy Mosmans, Patrick van Thiel
Branding
32,75
Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Hongwei He
Principes van marketing
45,00
Martijn van Tongeren, Tonny Loorbach
De Online Marketing Tornado
12,50
Aartjan van Erkel
Nummer 1
14,75
sorry, niet op voorraad
K.J. Alsem, E.J. Kostelijk
Strategische marketingplanning
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad