• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketingcommunicatiestrategie

reclame, public relations en voorlichting, sponsoring, promoties, direct marketing en dialoogmarketing, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, evenementen, geïntegreerde communicatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

15,10

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketingcommunicatiestrategie
Marketingcommunicatiestrategie
Echt gebruikt
15,10
ISBN
9789001834128
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
608

Waar gaat het over?

Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk; al meer dan 130.000 studenten zijn ermee opgeleid. Het geïntegreerde marketingcommunicatieplan staat centraal in het boek.

Waarom kiezen voor Marketingcommunicatiestrategie?
- ijzersterke methode met zeer goede positie in de hbo-/wo-markt;
- geschreven door gerenommeerde auteurs;
- veel extrastudie-, oefen- en toetsmateriaal online.

De wereld van de marketingcommunicatie verandert voortdurend. Marketingcommunicatiestrategie slaagt erin om te midden van al die veranderingen marketingcommunicatie een fundament te geven. Dit door middel van een doordacht stappenplan en inzichten die gebaseerd zijn op feiten. Na een inleiding in het vakgebied komen in Marketingcommunicatiestrategie systematisch alle marketingcommunicatie-instrumenten en de bijbehorende media aan bod. Vervolgens leert de student een afgewogen mix samen te stellen. Naast reclame worden sponsoring, PR, promoties, direct marketing, persoonlijke verkoop en winkelcommunicatie besproken, waarbij het belang van sterke merken een terugkerend thema is. Het boek is met name geschikt voor studenten van opleidingen in het hoger economisch en communicatieonderwijs.

Deze zevende editie van Marketingcommunicatiestrategie is volledig geactualiseerd. Het stappenplan is aangepast en er is een nieuw merkmodel opgenomen. Verder bevat het een nieuwe visie op de veranderde consument, op de mediamix en op onderzoek.

Bij Marketingcommunicatiestrategie biedt Noordhoff Uitgevers een rijke digitale omgeving: Prepzone. In deze leeromgeving kunnen studenten en docenten zich efficiënt voorbereiden op lessen en het uiteindelijke tentamen. Daarnaast biedt Prepzone verschillende functionaliteiten om samenwerking, monitoring en rapporteren te optimaliseren.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Seth Godin
Purple Cow
Tweedehands Echt gebruikt
8,10
Tweedehands Als nieuw
15,25
Tweedehands Beetje gebruikt
16,00
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Roelof Kooiker
Marktonderzoek
Tweedehands Nieuw
37,25
Seth Godin
Purple Cow
Tweedehands Echt gebruikt
8,10
Tweedehands Als nieuw
15,25
Tweedehands Beetje gebruikt
16,00
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Roelof Kooiker
Marktonderzoek
Tweedehands Nieuw
37,25

Anderen bekeken ook

12,40
25% korting
5,00
14,10
Erik Kostelijk
Merkpositionering
24,50
7,10
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek online marketing
11,95
14,60
55,00
J.M.G. Floor, W.F. van Raaij
Marketingcommunicatiestrategie
sorry, niet op voorraad
Wil Michels, Wil J. Michels
Communicatiestrategie
sorry, niet op voorraad